Paz
02
2018
Biuro Obsługi Klienta nieczynne dnia 02.10.2018 r.
Z powodu awarii zasilania Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne dnia 02.10.2018 r. Na pozostawione wiadomości odpiszemy najszybciej jak będzie to możliwe. Niniejsza awaria nie wpływa na działanie strony, zlecenia są przyjmowane i realizowanie bez zakłóceń.
Informujemy też ,że infolinie firm kurierskich działają bez zmian i można się kontaktować bezpośrednio z nimi celem uzyskania informacji o przesyłce czy też innych spraw odnośnie wygenerowanego zamówienia kuriera.
Infolinia Inpost : 722 444 000
infolinia UPS : 22 489 48 77
infolinia Paczka w Ruchu : 22 693 70 00
Kategorie
Archiwum
Najnowsze posty
14-01-2019 API - Integracja z Twoim systemem już jest możliwa! owość — rozwiązanie dla naszych Klientów chcących
21-12-2018 Harmonogram pracy firmy InPost w Wigilia oraz Nowy rok rodzy klienci informujemy, że w Wigilię kurierzy I