Ta strona używa
cookie i innych technologii
. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zaloguj
Zarejestruj
Nadaj paczkę
O firmie
Oferta
Cennik
Aktualności
Narzędzia
Pomoc
Kontakt
Zaloguj
Zarejestruj
Nadaj paczkę
O firmie
Oferta
Cennik
Aktualności
Narzędzia
Pomoc
Kontakt
×
Close
Wystawiono nowe faktury korygujące. Czy chcesz je teraz zobaczyć?
Tak
Aktualności firmy kurierskiej WysylajTaniej.pl
Co nowego ? Porady i aktualności związane z branżą kurierską.
Gru
23
2020
Serdecznie życzenia z okazji się Świąt Bożego Narodzenia
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia wszystkim naszym Klientom, Przyjaciołom i Sympatykom pragniemy złożyć serdecznie życzenia zdrowia, rodzinnego ciepła, spokoju i wiele radości.
Gru
22
2020
Komunikat DPD o płatnościach za pobraniem w wigilię 24-12-2020
Szanowni Państwo ze względu na brak możliwości skutecznego i bezpiecznego rozliczenia w systemach płatniczych DPD gotówki pobranej z tytułu realizacji usługi COD "za pobraniem" dnia 24 grudnia br., uprzejmie informujemy, że w tym dniu płatności z tytułu pobrania będzie można regulować u kurierów DPD tylko i wyłącznie w sposób bezgotówkowy (w oparciu o terminale płatnicze). Za utrudnienia przepraszamy.
Gru
21
2020
Praca firm kurierskich w Święta 2020
Firmy kurierskie i transportowe mają sporo pracy, najprawdopodobniej znaczniej więcej niż w latach ubiegłych. I tu warto zadać sobie kolejne ważne pytanie: jak kurierzy pracują w okresie świątecznym? Harmonogram pracy firm kurierskich w okresie świąt Kupowanie i wysyłanie prezentów kurierem należy zaplanować odpowiednio wcześnie. Do tego w tym roku, kurierzy mają zdecydowanie więcej przesyłek do obsłużenia niż w latach poprzednich, a ten trend wzrósł w czasie pierwszego lockdownu.
...Czytaj dalej
Gru
03
2020
Wielka Brytania zakończenie wysyłek kurierskich
31 grudnia 2020 r. Wielka Brytania wystąpi z Unii Europejskiej. W związku z tym, z dniem 18 grudnia 2020 roku WysylajTaniej.pl zawiesza możliwość wysyłki paczek do tego kraju. Przesyłki o kierunku GB czyli: Anglia, Irlandia Północna, Szkocja, Walia będzie można wygenerować jeszcze do 18 grudnia 2020 roku. Wszystkie przesyłki na ten kierunek muszą zostać nadane najpóźniej do 20 grudnia 2020 roku. Po tym terminie etykiety stracą ważność.
Lis
05
2020
Paczka w Weekend–nowa usługa
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej zabieganym i zapracowanym Klientom firma Inpost, wprowadziła usługę dla przesyłek paczkomatowych Paczka w Weekend. Nowa usługa dostępna na wysylajaniej.pl to wygodna opcja polegająca na dostarczeniu paczki do Paczkomatu w sobotę i niedzielę. Dzięki niej składając zamówienie w ulubionym sklepie on-line „na ostatnią chwilę” możesz cieszyć się z zakupów już weekend. Zasady działania Jeśli nadasz paczkę, wybierając usługę Paczka
...Czytaj dalej
Paz
09
2020
Pobranie bez opłaty procentowej od wartości pobrania w Paczkomatach Inpost
Odpowiadając na Państwa potrzeby i chcąc ułatwić naliczanie kosztów przesyłek od dzisiaj nie pobieramy opłaty procentowej od wartości pobrania przy wysyłce przez Paczkomaty Inpost! Odbiorca za taką przesyłkę może zapłacić za pomocą BLIK, Kartą Kredytową lub poprzez link do płatności online. Opłata za pobranie niezależnie od wartości pobrania jest stałą i wynosi 2,99 netto, czyli 3,68 brutto a pobrania realizowane są do wartości 5000 zł. Mamy nadzieję, że to jeszcze bardziej ułatwi proces na
...Czytaj dalej
Wrz
03
2020
Paczka w Ruchu od 7.98 zł
W dni dzisiejszym obniżyliśmy cenę na usługi Paczki w RUCHu. Teraz można ją nadać od 7.98 zł brutto na terenie całego kraju. Dzięki sieci ponad kiosków zlokalizowanych na terenie całej Polski to właśnie RUCH dostarcza paczki najtaniej. Paczka w RUCHu to możliwość odbierania i nadawania paczek w kiosku RUCHU. Wypełnij formularz, wybierz kiosk nadania paczki oraz punkt dostarczenia opłać i wydrukuj etykietę.
Sie
21
2020
Personalizowane powiadomienia sms o statusie przesyłki
Usprawnij komunikację ze swoimi klientami i skorzystaj z usługi powiadomień o statusie przesyłki za pośrednictwem wiadomości SMS. Dodaj podziękowania za transakcję lub życzenia. Jako jedyny serwis przesyłek kurierskich umożliwiamy personalizację wysyłanych SMS-ów. Wystarczy, że w swoim panelu w zakładce powiadomienia SMS, wybiorą Państwo, jakie powiadomienia mają być wysyłane oraz zmienią ich treść. Powiadomienia o statusie przesyłki dają możliwość edycji treści i wyboru np To niezawodne
...Czytaj dalej
Sie
12
2020
Prace serwisowe! Paczkomaty INPOST
SERWIS WYSYLAJTANIEJ.PL Będzie przyjmował zlecenia bez przeszkód, jednak może nastąpić przerwa w generowaniu etykiet lub wygenerowanie przesyłek nastąpi dopiero po zakończeniu prac serwisowych przez inpost. W terminie od 15.08.2020 godz. 6:00 do 17.08.2020 godz. 2:00, przeprowadzimy niezbędne prace serwisowe, które dotyczą Paczkomatów i naszego systemu logistycznego. Mamy nadzieję, że po ukończeniu prac technicznych, korzystanie z usług InPost będzie dla Was jeszcze wygodniejsze. W cza
...Czytaj dalej
Cze
24
2020
Nowa wersja wtyczki WooCommerce na Wordpress
Ułatw sobie wysyłanie przesyłek i zarządzanie nimi w poziomu twojego sklepu. Funkcje integracji Wysylajtaniej z WooCommerce Możliwość konfiguracji domyślnego adresu nadania, punktu lub paczkomatu. Wygodne zarządzanie przesyłkami na liście zamówień WooCommerce . Możliwość automatycznego nadawania przesyłek dla ustawionego statusu zamówienia. Tworzenie przesyłki w systemie wysylajtaniej (wprowadzanie do koszyka) z poziomu zamówienia WooCommerce. Domyślne ustawienia przesyłki, które skonfigu
...Czytaj dalej
Kwi
20
2020
Przyłącz się do zbiórki, aby wesprzeć służbę zdrowia w walce z COVID-19
Masz paczkę do wysłania ? Możesz pomóc w walce z COVID-19 – połącz siły z WysylajTaniej.pl. Wyślij przesyłkę i przekaż z niej 1zł na walkę z koronawirusem. Do każdej wysłanej przesyłki z opcją "Przekaż 1zł na walkę z COVID-19" firma WysyłajTaniej.pl doda od siebie 1 zł. Jak możesz połączyć siły z WysylajTaniej.pl w walce z COVID-19? - wejdź na www.WysylajTaniej.pl - kliknij nadaj przesyłkę - wypełnij dane dotyczące przesyłki, nadawcy i odbiory - w kroku usługi dodatkowe zaznacz o
...Czytaj dalej
Kwi
12
2020
Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt Wielkanocnych!
Z okazji Świąt Wielkanocnych, składamy wszystkim najlepsze życzenia. Niech ten wyjątkowy czas napełni Państwa serca otuchą i nadzieją oraz pozwoli przezwyciężyć nawet największe trudności.
Kwi
08
2020
Jak nadać paczkę kurierem
SPAKUJ PACZKĘ ZMIERZ I ZWAŻ OPŁAĆ PRZESYŁKĘ WYPEŁNIJ FORMULARZ PRZEKAŻ PACZKĘ
Mar
23
2020
Otwieraj paczkomat zdalnie bez dotykania panelu.
Przedstawiamy nową funkcjonalność dostępną w aplikacji InPost Mobile - zdalne otwieranie skrytki. To proste! Teraz otworzysz skrytkę z poziomu aplikacji, bez skanowania kodu QR czy wpisywania kodu. Zawsze pobieraj aplikację z zaufanych źródeł: Google Play i AppStore: https://inpost.pl/aplikacja-mobilna Przypominamy o kodach rabatowych na przesyłki do paczkomatu
Mar
19
2020
Inpost kurier oraz Paczkomat bezdotykowa płatność za pobranie.
Przesyłka kurierska za pobraniem? Prosta, szybka i bezpieczna płatność to właśnie BLIK! Pamiętaj, że możesz płacić przesyłkę bezkontaktowo BLIKIEM zarówno u kuriera, jak i w Paczkomacie. Wystarczy, że podasz kurierowi kod BLIK a następnie potwierdzisz płatność w aplikacji. Podpis nie jest wymagany - sprawdź sam, jakie to proste.
Mar
17
2020
Zmiany w zakresie odbioru przesyłek-InPost
Szanowni Klienci, W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, chcielibyśmy Państwa poinformować o naszych rekomendacjach oraz o działaniach, które podjęliśmy w InPost w ostatnich dniach. kliknij: zmiany w zakresie odbioru przesyłek .
Mar
16
2020
Przesyłki realizowane w trybie normalnym
Szanowni Klienci, informujemy, że wszystkie wysyłki krajowe jak i zagraniczne (z wyłączeniem obszaru północnych Włoch) są realizowane w trybie normalnym. Odbiory i doręczenia przesyłek zaplanowane na kolejne dni będą realizowane na bieżąco. Zachęcamy do zamawiania kuriera w zakładce ZAMÓW KURIERA.
Mar
16
2020
Przeszliśmy na tryb Home Office.
Przeszliśmy na tryb Home Office. Decyzja ta została podjęta w trosce o zdrowie nasze i naszych bliskich. Zachęcamy do pozostania w domu a WysylajTaniej.pl dowiezie wam Wasze zakupy, dokumenty itp. Wszystkie usługi działają tak samo jak dotychczas! Wybaczcie, że czasami w tle rozmowy z infolinią możecie usłyszeć dziecko :P Wszystkim życzymy zdrowia ! #zostanwdomu
Mar
16
2020
Pobrania płatne kartą DPD
Szanowni Klienci, w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, Ministerstwo Rozwoju we współpracy z Głównym Inspektorem Sanitarnym przygotowało zalecenia dla przedsiębiorców z branży transportowej i logistycznej. https://www.gov.pl/web/rozwoj/zalecenia-dla-branzy-transportowej-i-logistycznej-w-zwiazku-z-rozprzestrzenianiem-sie-koronawirusa Jednym z nich jest promowanie wśród Klientów płatności bezgotówkowych, dlatego dbając o komfort i bezpieczeństwo, DPD Polska udostępnia opcję elektr
...Czytaj dalej
Mar
12
2020
Koronawirus: InPost i DPD wydały rekomendacje dla klientów
Rekomendacje Inpost: Warto robić zakupy przez Internet, ponieważ zachowanie szczególnych środków ostrożności, zwłaszcza unikanie skupisk ludzkich oraz kontaktów z osobami zainfekowanymi, może pozwolić na ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa - informuje InPost. Ma czas spodziewanego wzrostu zachorowań InPost rekomenduje korzystanie z paczkomatów jako jednej z najbezpieczniejszych form dostawy. W ten sposób można ograniczyć kontakt pomiędzy kurierem a odbiorcą, a korzystając z apli
...Czytaj dalej
Mar
11
2020
Towary bezwgzlędnie zabronione do transportu firmą DPD
Pakując przesyłkę, często w pierwszej kolejności zastanawiamy się, jak ją zabezpieczyć, a potem, jak wezwać przewoźnika, a taka naprawdę powinniśmy rozpocząć od tego, czego nie można wysyłać kurierem DPDWystąpił błąd
Sty
03
2020
Jak wysłać opony przez Inpost Kurier
Wysyłanie opon i kół W związku ze zbliżającym się sezonem zimowym przypominamy: 1. Opony powinny być zapakowane w folię lub inny rodzaj tworzywa pakunkowego, dopuszcza się możliwość użycia foli stretch. 2. Maksymalna liczba opon wchodząca w skład jednej paczki to 2 sztuki, do rozmiaru opony 15", bez felg. Tego typu zestaw powinien być połączony (ostretchowany oraz zbindowany/sklejony taśmą) w sposób uniemożliwiający ich rozdzielenie. 3. Opony powyżej rozmiaru 15" powinny być nadawane p
...Czytaj dalej
Gru
24
2019
Wesołych Świąt
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz zbliżającego się Nowego Roku pragniemy serdecznie podziękować za dotychczasową współpracę oraz złożyć Naszym Klientom, Przyjaciołom i Sympatykom moc gorących życzeń, zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności www.WysylajTaniej.pl
Gru
23
2019
W dniu 27-12-2019 BOK nieczynne
Szanowni Państwo, Informujemy ,że: W dniu 24-12-2019 BOK działa w trybie dyżuru. W dniu 27-12-2019 BOK Wysylajtaniej nieczynne a na wszystkie wiadomości odpowiemy w dniu 30-12-2019.
Gru
18
2019
Komunikat w sprawie pracy Firmy DPD w okresie Świątecznym
24 grudnia (wtorek) - doręczenia i odbiory paczek będą się odbywały do godz. 14. Contact Center działa do godz. 14. Paczki nadane tego dnia będą w doręczeniu 30 grudnia (poniedziałek) . 25/26 grudnia (Święto Bożego Narodzenia - środa / czwartek) - są dniami wolnymi od pracy 31 grudnia (wtorek) - doręczenia i odbiory paczek będą się odbywały do godz. 14. Contact Center działa do godz. 14. Paczki nadane tego dnia będą w doręczeniu 3 stycznia (piątek).
Gru
10
2019
Google Pay w WysylajTaniej
Szanowni Państwo, udostępniliśmy Państwu nową metodę płatności – Google Pay. Płatności mobilne cieszą się coraz większym zainteresowaniem i mamy nadzieję, że pomogą Państwu jeszcze łatwiej korzystać z naszych usług.
Gru
04
2019
Wyślij życzenia Świąteczne wraz z paczką!
Zaskocz swoich klientów i wyślij przesyłkę z powiadomieniem sms którego treść sam możesz określić. Dodaj Życzenia Świąteczne lub podziękowania za zakup. Koszt nawet 9 smsów to 0,99zł netto. Promocja tylko do końca roku 2019 Ustawienia treści powiadomień możesz dokonać poprzez stronę widoczną po zalogowaniu się "powiadomienia sms"
Gru
04
2019
Ograniczenia w okresie przedświątecznym dla paczek niestandardowych.
Ze względu na szczyt paczkowy paczki o niestandardowych wymiarach i sposobie pakowania mogą nie być przyjęte przez kuriera. Prosimy o wcześniejsze zamawianie kuriera, gdyż bezpośrednio przed Świętami mogą być opóźnienia lub nawet przełożenia odbiorów paczek na po świętach. Na tę chwilę paczki do 30kg i wymiarach mieszczących się w standardowych realizowane są bez opóźnień.
Gru
03
2019
Zmiana adresu siedzimy firmy
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że z dniem dzisiejszym nastąpiła zmiana adresu siedziby firmy wysylajtaniej.pl z dotychczasowego na: WysylajTaniej.pl Andrzej Sosnowski 19-300 Ełk ul. Suwalska 84 lokal 215 Informujemy, że numery NIP, Regon itp pozostają bez zmian. Dotychczasowe adresy mailowe firmy, podobnie jak numery telefonów, faxów, również nie ulegają zmianie. Prosimy bardzo o aktualizację danych w swoich bazach informacyjnych. Prosimy również o kierowanie bieżącej korespo
...Czytaj dalej
Lis
30
2019
Kurier integracja z Allegro. Paczki z aukcji allegro automatycznie.
Kurier integracja z Allegro Za pomocą serwisu wysylajtaniej.pl w łatwy i szybki sposób wyślą Państwo swoje przedmioty sprzedane na portalu Allegro.pl. Nasz system automatycznie pobierze z Państwa konta Allegro niezbędne dane Kontrahenta i ułatwi generowanie listów przewozowych. Zachęcamy serdecznie do wypróbowania !
Lis
13
2019
Zasady przygotowania i pakowania przesyłek InPost
Zasady przygotowania i pakowania przesyłek InPost Wystąpił błąd
Paz
12
2019
integracja z WooCommerce Wordpress
Serwis WysylajTaniej.pl umożliwi Ci korzystanie z usług kurierskich w bardzo atrakcyjnych cenach bez ograniczeń i potrzeby podpisywania umów z kurierami. W naszej ofercie znajdziesz DPD, InPost Kurier , Paczkomaty oraz Paczka w RUCHu. Uruchomiliśmy kolejne ułatwienia dla naszych klientów korzystających ze sklepów na wordpress. Nasza wtyczka pozwala wygodnie generować zamówienia przesyłki bezpośrednio z panelu bez wpisywania danych odbiorcy z WooCommerce w WordPress. Aby korzystać z tej wtycz
...Czytaj dalej
Paz
01
2019
Czy można nadać paczkę w dowolnym paczkomacie mimo ,że wybrałem inny przy nadaniu paczki?
Przy wyborze nadania przesyłki w paczkomacie możną ją nadać w dowolnym paczkomacieWybór konkretnego Paczkomatu nadania jest tylko po to, aby w razie zwrotu od klienta paczka wróciła do wybranego przez nas.
Wrz
12
2019
Promocja zyskaj do 7% gratis za doładowanie.
Promocja. Od dzisiaj do końca września, czyli do dnia 30-09-2019 za każde doładowanie konta na wysyłki na kwotę minimum 100zł oraz jej wielokrotność otrzymacie Państwo dodatkowe doładowanie. Za doładowanie na konto ING wysylajtaniej.pl 55 1050 1823 1000 0092 3528 3927 za każde 100zł otrzymacie Państwo 7zł a za doładowanie za pośrednictwem przelewy24 poprzez zakładkę rozliczenia w wysokości 5zł. Przykład: doładowanie 100zł na konto WysylajTaniej w ING = 7 zł gratis doładowanie 100zł poprz
...Czytaj dalej
Wrz
06
2019
Jak wysłać tanio opony?
W związku z częstotliwością wymiany (2 razy w roku) najczęściej wysyłaną częścią samochodową są opony. W tym poradniku postaramy się przedstawić jak wysłać opony tanio i bez kosztów dodatkowych firmą kurierską. Wbrew pozorom najtańszą opcją wysyłki opony może być wysłanie kurierem, o ile wiemy jak opony przygotować do transportu kurierem. Link do szczegółowego opisu
Wrz
02
2019
Popełniłem błąd jak anulować zlecenie ?
Jeśli zlecenie zamówienie kuriera zostało już opłacone i został wygenerowany list przewozowy to nie można już niczego zmienić, należy ewentualnie anulować błędne zamówienie i złożyć nowe podając poprawne dane. Aby anulować list przewozowy należy wejść w zakładkę w zakładkę"przesyłki" i wejść przy odpowiedniej przesyłce w "szczegóły" . Na dole szczegółów jest przycisk anuluj przesyłkę. Zwrot za anulowaną przesyłkę następuje w ciągu od 7 do 14 dni roboczych na konto „kredyt” na poczet przyszłej pr
...Czytaj dalej
Wrz
01
2019
Zmiana godzin pracy infolinii oraz BOK Wysylajtaniej.pl
Uprzejmie informujemy, że od dnia 2-09-2019 infolinia oraz Biuro Obsługi Klienta będzie pracować w godzinach 08:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku.
Sie
15
2019
BOK Wysylajtaniej.pl w dniu 2019-08-16
Informujemy ,że w związku z długim weekendem w dniu 2019-08-16 Biuro obsługi klienta Wysylajtaniej.pl nie pracuje. W przypadku pilnych problemów z przesyłką zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z firmami kurierskimi. Na wszystkie wiadomości wysłane w dniach wolnych odpowiemy w poniedziałek 2019-08-19.
Sie
13
2019
Jakich przedmiotów nie wyślemy przez Inpost
Towary zakazane w przewozie InPost: pieniądze, papiery wartościowe, dokumenty o charakterze płatniczym, przedmioty wartościowe (wyroby jubilerskie, antyki, dzieła sztuki, numizmatyka itp.) broń, amunicja, materiały wybuchowe lub łatwopalne substancje chemiczne i ich mieszaniny (dopalacze), towary biologicznie aktywne, mogące spowodować zagrożenia dla zdrowia, życia ludzkiego lub szkody majątkowe narkotyki, substancje psychotropowe artykuły szybko psujące się i wymagające szczególnych warunk
...Czytaj dalej
Sie
13
2019
Jakich przedmiotów nie można wysyłać DPD
Wystąpił błąd
Sie
09
2019
Import przesyłek z pliku. Nadawanie paczki jeszcze prościej!
Z przyjemnością informujemy, iż w dniu dzisiejszym wprowadziliśmy nową funkcjonalność. Od tej pory mogą Państwo importować zlecenia poprzez odpowiednio przygotowany plik CSV. Rozwiązanie to znacznie przyspiesza proces zamawiania kurierów w przypadku długiej listy odbiorców paczek. Opis funkcjonalności oraz sam import znajduje się w zakładce Koszyk
Sie
01
2019
Towary bezwzględnie zabronione do przewozu krajowego i międzynarodowego w DPD
Wystąpił błąd
Cze
28
2019
Promocja. 5% rabatu za doładowanie.
Skorzystaj z naszej promocji i zyskaj dodatkowe 5% na przesyłki. Teraz doładowując swoje konto na naszym serwisie WysylajTaniej.pl na minimum 100zł otrzymasz od nas 5zł gratis . Wpłacając np 1000zł otrzymacie Państwo dodatkowo 50zł do wykorzystania na przesyłki. Aby skorzystać z promocji należy zalogować się i dokonać płatności na poczet przyszłych przesyłek za pośrednictwem podanego numeru konta w zakładce rozliczenia . Dane do przelewu Mbank PL 23 1140 2004 0000 3702 7112 1396 l
...Czytaj dalej
Cze
11
2019
Jak zamówić kuriera zbiorczo taniej lub bez opłat.
Aby zamówić kuriera zbiorczo do wielu przesyłek a dzięki temu nadać przesyłkę taniej, należy przejść do zakładki przesyłki i tam Postąpić zgodnie z załączonym obrazkiem Należy wybrać przesyłki poprzez zaznaczenie haczyka przy odpowiednich przesyłkach, a potem kliknąć "zamów odbiór przesyłek".
Cze
07
2019
Zamawianie kuriera Inpost taniej lub za darmo.
Koszt usługi odbioru paczki przez kuriera firmy InPost uzależniona jest od ilości paczek jaką kuriera ma odebrać z danego adresu i wynosi od 4,31 zł za jedną paczkę do 0zł za 5 paczek i więcej. (szczegóły cennik) Utworzyliśmy więc możliwość zbiorczego zamawiania kuriera po odbiór paczki w zakładce „przesyłki”, tam jest naliczana odpowiednia opłata lub jej brak w zależności od ilości przesyłek jakie mają być odebrane z danego adresu. Przy wysyłce 5 paczek lub więcej koszt odbioru paczki pr
...Czytaj dalej
Cze
03
2019
Odbiór paczki przez kuriera InPost
Szanowni Państwo informujemy, że Inpost wprowadził płatną usługę koszt podjazdu kuriera po paczkę. Koszt usługi odbioru paczki przez kuriera firmy InPost uzależniona jest od ilości paczek jaką kuriera ma odebrać z danego adresu. W związku z czym nasi programiści tworzą możliwość zamawiania kuriera po odbiór paczki w zakładce przesyłki, tam będzie naliczana odpowiednia opłata w zależności od ilości przesyłek jakie mają być odebrane z danego adresu. Przy wysyłce 5 paczek lub więcej koszt odbi
...Czytaj dalej
Maj
21
2019
Czy mogę wysłać większe paczki takie jak pralka lub lodówka?
Tak, natomiast taki towar ze względu na swoje właściwości można wysłać tylko na palecie, inaczej zapakowanej lodówki, pralki, kuchenki gazowej itp. kurier nie przyjmie jako paczka. Taki towar zapakowany jako paczka zostałyby uszkodzony, zapakowanie na podstawie paletowej jest jedyną możliwością bezpiecznego transportu.
Maj
15
2019
Prace serwisowe DPD
W związku z pracami serwisowymi, od soboty 18.05.2019 od godziny 19:00 do niedzieli 19.05.2019 do godziny 19:00, niedostępne będą wszystkie systemy DPD. Informujemy jednocześnie, że nasz system będzie przyjmował zlecenia standardowo, które uruchomią się w momencie działa systemu DPD.
Kwi
23
2019
Praca Biura Obsługi Klienta w długi weekend majowy.
Szanowni Państwo, w związku ze zbliżającym się długim weekendem majowym Informujemy, o godzinach pracy Biura Obsługi Klienta: 01.05 – biuro oraz infolinia nieczynne 02.05 – biuro oraz infolinia nieczynne 03.05 – biuro oraz infolinia nieczynne Przez cały czas mogą Państwo bez zmian nadawać przesyłki. Nadania przesyłek będą odbywać się normalnie. Firmy kurierskie nie pracują jedynie w dniach ustawowo wolnych od pracy 1.05 i 3.05. Życzymy udanego wypoczynku!
Kwi
18
2019
Czy mogę wysłać przesyłkę paletową?
Tak, przesyłki paletowe realizuje firma DPD. W formularzu nadaj paczkę wystarczy wybrać rodzaj przesyłki - Paleta oraz podać parametry przesyłki paletowej (łącznie z wagą i wymiarami palety). Maksymalne parametry palety to podstawa o wymiarach 120cm na 80cm oraz wysokość łącznie z paletą 170cm, a waga maksymalna to 700kg. Przypominamy, że za przygotowanie palety do wysyłki odpowiedzialny jest nadawca przed przyjazdem kuriera, a przesyłkę powyżej 30kg nadawca jest zobowiązany do pomocy w załadunk
...Czytaj dalej
Mar
26
2019
Jakich towarów nie można przewozić?
Towary zabronione w przewozie przez firmę kurierką DPD: Podanych towarów oraz sposobu pakowania nie można przewozić firmą kurierską DPD. W załączniku znajduję się PDF wraz z wykazem towarów zabronionych do przewozu. Link do wykazu.
Mar
01
2019
Wprowadzenie firmy kurierskiej DPD do oferty WysylajTaniej.pl
Wprowadziliśmy firmę kurierską DPD a dzięki temu nadanie paczki jest jeszcze wygodniejsze: - atrakcyjne ceny przesyłek krajowych i międzynarodowych; - ubezpieczenie przesyłki do 1000 zł w standardzie; - możliwość nadania paczki pobraniowej; - szeroki wachlarz usług dodatkowych.
Sty
14
2019
API - Integracja z Twoim systemem już jest możliwa!
Nowość — rozwiązanie dla naszych Klientów chcących zautomatyzować proces wysyłania i połączyć go ze swoim serwisem www lub programem. Nie chcesz ręcznie tworzyć przesyłek? Automatyzujesz procesy w swoim sklepie? Optymalizujesz działanie oprogramowania? Skorzystaj z integracji przez API, które umożliwia generowanie przesyłek bezpośrednio z Państwa systemu. System umożliwia też automatyczną wycenę. Dokumentacja. Link do dokumentacji
Gru
21
2018
Harmonogram pracy firmy InPost w Wigilia oraz Nowy rok
Drodzy klienci informujemy, że w Wigilię kurierzy InPost odbierają paczki do godziny 12:00. W Sylwestra nie pracuje główna sortownia, oznacza to że paczka nadana 31.12.2018 r. będzie wysłana z oddziału nadającego dopiero 2.01.2019, planowane doręczenie będzie na następny dzień roboczy.
Gru
19
2018
Okres szczytowy w InPost
Informujemy, że w związku z dużą ilością paczek w okresie przedświątecznym firma InPost ma opóźnienia w odbiorach paczek w niektórych rejonach. Za utrudnienia przepraszamy i przypominamy, że paczki można również przekazać do oddziałów. Przesyłki Paczkomatowe oraz Paczki w Ruchu są realizowane w standardowych terminach.
Gru
18
2018
Sposób pracy BOK wysylajtaniej.pl w okresie Świątecznym
Drodzy klienci informujemy, że w dni 24.12.2018r. oraz 31.12.2018r. Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne. Na pozostawione wiadomości odpiszemy najszybciej jak będzie to możliwe. Niniejsza informacja nie wpływa na działanie strony, zlecenia są przyjmowane i realizowanie bez zakłóceń. Informujemy również, że infolinie firm kurierskich działają bez zmian i można się kontaktować bezpośrednio z nimi celem uzyskania informacji o przesyłce czy też innych spraw odnośnie wygenerowanego zamówienia ku
...Czytaj dalej
Gru
10
2018
Nadanie przesyłki bez adresu odbiorcy.
Nadanie przesyłki nie posiadając adresu odbiorcy jest już możliwe! Serwis www.wysylajtaniej.pl wprowadził nową funkcjonalność. Nie musisz pytać odbiorcy gdzie masz wysłać mu paczkę. To odbiorca zdecyduje jak i gdzie i poda te dane bezpośrednio przewoźnikowi. Więcej : https://www.wysylajtaniej.pl/blog/przesylki-bez-adresu-odbiorcy/
Lis
06
2018
Okreś szczytowy w UPS
Od 4 listopada do 22 grudnia 2018 r. UPS wprowadza Dopłatę w okresie szczytu paczkowego w kilku krajach europejskich. Dopłata ta będzie miała zastosowanie dla paczek, które podlegają takim specyfikacjom jak:„Duża paczka”, „Rozmiary przekraczające dozwolone limity” oraz „Dodatkowa obsługa dla nietypowych przesyłek”. Ma to zapewnić stałą efektywność sieci UPS w okresie świątecznym.
Paz
26
2018
Przerwa techniczna 01.11.2018 r. firmy InPost
Drodzy Klienci, w dniu 1 listopada (czwartek) od godziny 10:00 firma InPost będzie prowadzić prace konserwacyjne swoich systemów. W związku z tym niemożliwe będzie: śledzenie przesyłek oraz lokalizacja Paczkomatów na stronie www. Bez problemu natomiast będzie można odbierać paczki z Paczkomatów oraz nadawać paczki z przygotowaną wcześniej etykietą. Niedostępność usług paczkomatowych będzie trwała do 19:59. Niedostępność usług kurierskich będzie trwała do 03:59 w dniu 02.11.2018. Syst
...Czytaj dalej
Paz
02
2018
Biuro Obsługi Klienta nieczynne dnia 02.10.2018 r.
Z powodu awarii zasilania Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne dnia 02.10.2018 r. Na pozostawione wiadomości odpiszemy najszybciej jak będzie to możliwe. Niniejsza awaria nie wpływa na działanie strony, zlecenia są przyjmowane i realizowanie bez zakłóceń. Informujemy też ,że infolinie firm kurierskich działają bez zmian i można się kontaktować bezpośrednio z nimi celem uzyskania informacji o przesyłce czy też innych spraw odnośnie wygenerowanego zamówienia kuriera. Infolinia Inpost : 722 444
...Czytaj dalej
Wrz
07
2018
Wysyłka na koszt innej osoby.
Państwa wygoda nadawania paczek jest dla nas najważniejsza ! Odpowiadając na Państwa prośby umożliwiliśmy możliwość generowania przesyłek na koszt nadawcy lub odbiorcy przez dowolną osobę wypełniającą formularz. Teraz w kroku usługi dodatkowe wystarczy wybrać kto ma opłacić przesyłkę a do tej osoby zostanie wysłany sms lub e-mail z linkiem do płatności po wypełnieniu którego przesyłka uruchomi się samoczynnie.
Lip
18
2018
Zmiana godzin pracy infolinii oraz czatu online.
Szanowni Państwo W związku z sezonem urlopowym zmieniamy godziny pracy infolinii oraz czatu online. z od 8:00-16:00 na od 8:00-15:00. Zmiany te nie mają wpływu na funkcjonalność serwisu i możliwości zamówienia przesyłki a jedynie skracają możliwość kontaktu z BOK wysylajtaniej.pl o jedną godzinę. Informujemy też ,że infolinie firm kurierskich działają bez zmian i można się kontaktować bezpośrednio z nimi celem uzyskania informacji o przesyłce czy też innych spraw odnośnie wygenerowanego zamó
...Czytaj dalej
Cze
26
2018
Wprowadzenie nowej usługi Paczkomaty InPost
Chcielibyśmy poinformować Państwa o wprowadzeniu nowej usługi Paczkomaty InPost - tanie przesyłki kurierskie. Zachęcamy do sprawdzenia naszej ofertę firmy InPost. Od teraz będziecie mogli samodzielnie odbierać i nadawać paczki 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Aby nadać przesyłkę w paczkomacie wystarczy ,że wypełnisz formularz i włożysz paczkę wraz z naklejonym i wydrukowanym listem przewozowym do paczkomatu. W paczkomacie aby nadać przesyłkę należy kliknąć : "Nadanie paczki", potem
...Czytaj dalej
Maj
21
2018
Nowe funkcje pobierania seryjnego listów i potwierdzenia nadania przesyłek.
W systemie pojawiła się nowa funkcjonalność umożliwiająca jednoczesne pobieranie listów przewozowych bez konieczności klikania każdej przesyłki aby pobrać list przedwozowy. Dodatkowo pojawiła się możliwość wydrukowania przez przyjazdem kuriera potwierdzenia nadania przesyłek w postaci jednego wydruku zawierającego wszystkie przesyłki które chcemy by się na takim wydruku pojawiły.
Kwi
25
2018
Praca Biura Obsługi Klienta w długi weekend majowy.
Szanowni Państwo, w związku ze zbliżającym się długim weekendem majowym Informujemy, o godzinach pracy Biura Obsługi Klienta: 30.04 – biuro oraz infolinia nieczynne 01.05 – biuro oraz infolinia nieczynne 02.05 – biuro oraz infolinia nieczynne 03.05 – biuro oraz infolinia nieczynne 04.05 – biuro oraz infolinia nieczynne Przez cały czas mogą Państwo bez zmian nadawać przesyłki. Nadania przesyłek będą odbywać się normalnie. Firmy kurierskie nie pracują jedynie w dniach ustawowo wolnych
...Czytaj dalej
Kwi
12
2018
Nowy czat i możliwość zamówienia rozmowy telefonicznej
W tym tygodniu jeszcze bardziej uprościliśmy sposób kontaktu z nami. Teraz nie tylko można się do nas dodzwonić, rozmawiać na czat online czy wysłać email ale też można jednym kliknięciem połączyć się z nami telefonicznie na nasz koszt czy też w przypadku kiedy wszyscy konsultanci są zajęci zamówić rozmowę na określoną godzinę. Teraz też jeśli jesteś zalogowany na stronie możemy znacznie przyśpieszyć konwersację gdyż jak tylko klikniesz na czat znamy już twój login do serwisu co znacznie p
...Czytaj dalej
Kwi
11
2018
Nowa funkcjonalność dla Inpost
Uruchomiliśmy zgodnie z Państwa życzeniem możliwość nadawania wielu paczek do jednego odbiorcy wypełniając formularz tylko raz. To nie tylko wygoda ale też oszczędność . Wypełniając formularz na przesyłkę wielopaczkową za usługi dodatkowe np pobranie czy też ubezpieczenie płacicie Państwo tylko raz do wszystkich paczek z przesyłki.
Mar
31
2018
Wesołych Świąt
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych wszystkim naszym Klientom życzymy zdrowych, spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych :) Zespół serwisu WysylajTaniej.pl
Mar
26
2018
Promocja Zyskaj 5% za doładowanie
Skorzystaj z naszej promocji i zyskaj dodatkowe 5% na przesyłki. Teraz doładowując swoje konto na naszym serwisie WysylajTaniej.pl na kwotę minimum 100zł otrzymasz od nas 5zł gratis . Wpłacając np 900zł otrzymacie Państwo dodatkowo 45zł do wykorzystania na przesyłki. Aby skorzystać z promocji należy zalogować się i dokonać płatności na poczet przyszłych przesyłek za pośrednictwem podanego numeru konta w zakładce rozliczenia . Dane do przelewu Mbank 23 1140 2004 0000 3702 7112 1396 wys
...Czytaj dalej
Mar
19
2018
Nowa firma kurierska Inpost Kurier za 11,96 brutto.
Drodzy Klienci, chcielibyśmy poinformować Państwa, iż dla Państwa wygody właśnie została wprowadzona nową usługę In Post Kurier. Od teraz mogą Panstwa wysyłać przesyłki kurierskie jeszcze taniej. Najtańsza usługa, przesyłki kurierskie od 11,96 brutto . Wybierając usługę InPost Kurier – mogą wysłać Państwo swoje przesyłki w dowolne miejsce na terenie kraju. Wszystkie usługi w serwisie krajowym realizowane są z dostawą do drzwi odbiorcy. Usługa In Post Kurier dostępna jest dla przesyłek o
...Czytaj dalej
Gru
27
2017
Nowa wersja serwisu www.WysylajTaniej.pl
Uruchomiliśmy nową wersję naszej strony www.WysylajTaniej.pl Nowa strona to nie tylko nowy wygląd i funkcjonalności. To także... nowe firmy kurierskie nowe usługi, nowe niższe ceny! Wprowadzone nowości mają na celu uprościć Państwu kontakt z nami, a także w możliwie szybki sposób odnaleźć wszelkie kluczowe informacje. Mamy nadzieję, że wszelkie udogodnienia, jakie oddajemy Państwu do dyspozycji w ramach nowej strony internetowej, okażą się pomocne a nowy wygląd strony przypadnie Państw
...Czytaj dalej
Gru
24
2017
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia !
Dziękując Państwu serdecznie za dotychczasową współpracę pragniemy złożyć Państwu świąteczne życzenia, Radosnych i spokojnych, pełnych ciepła i nadziei Świąt Bożego Narodzenia, wszelkiej pomyślności, sukcesów, oraz dalszej owocnej współpracy w nadchodzącym 2018 Roku.
Gru
18
2017
Praca UPS w okresie świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku 2017 - 2018
Przedstawiamy poniżej harmonogram pracy firmy UPS na zbliżające się święta. Szczegóły kliknij
Gru
13
2017
Nowe niższe ceny na stałe!
Wraz z uruchomieniem nowej wersji serwisu pragniemy zachęcić Państwa do korzystania z naszych usług. Teraz nie tylko gwarantujemy wysoką jakość usług, nową responsywną wersję strony ale też jedne z najniższych cen na rynku przesyłek kurierskich.
Lis
29
2017
Świąteczny harmonogram odbiorów Paczki w RUCHu
Ostatni dzień nadania z gwarancją dostawy przed Świętam w PSD/PSP to 16.12.2017 roku. Prosimy o zapoznanie się: Szczegóły kliknij - PDF
Lis
15
2017
Nowa wersja serwisu
Z przyjemnością informujemy, że prace związane z uruchomieniem naszej nowej strony internetowej dobiegają końca. Nowa odsłona wysylajtaniej.pl to nie tylko nowoczesna szata graficzna, ale przede wszystkim poprawa funkcjonalności całego serwisu oraz nowe firmy kurierskie. W przeciągu najbliższych kilku dni część z Państwa otrzyma email z propozycją testów nowego serwisu wysylajtaniej.pl. Zapraszamy do testowania i prosimy o wszelkie uwagi. Po pozytywnych testach nowa wersja zostanie udostępnion
...Czytaj dalej
Sty
13
2017
Zmiany w K-ex (brak listów)
Informujemy ,że w związku z aktualizacją aplikacji firmy K-EX listy przewozowe nie będą dostępne na stronie oraz wysyłane mailem. Natomiast kurier K-EX będzie miał ze sobą wydrukowany list przewozowy przy odbiorze paczki od nadawcy
Gru
22
2016
Wesołych Świąt
Wesołych Świąt !
Kwi
29
2016
Długi weekend majowy. Harmonogram pracy WysylajTaniej.pl
Szanowni Klienci, w związku ze zbliżającym się weekendem majowym zmieni się tryb pracy naszego Biura Obsługi Klienta oraz współpracujących z nami firm kurierskich. Harmonogram pracy Biura Obsługi Klienta WysylajTaniej.pl: 01.05 - nieczynne 02.05 - nieczynne 03.05 - nieczynne Harmonogram pracy firmy kurierskiej UPS w długi weekend majowy: 01.05 - nieczynne 02.05 - nadania i doręczenia przesyłek odbywać się będą jak w tradycyjny dzień roboczy 03.05 - nieczynne Harmonogram
...Czytaj dalej
Mar
21
2016
Wielkanoc 2016: Harmonogram pracy WysylajTaniej.pl
Szanowni Państwo, W związku ze zbliżającymi się świętami Wielkiej Nocy przedstawiamy harmonogram pracy WysylajTaniej.pl w tym okresie: Realizacja usług kurierskich w okresie Świąt Wielkanocnych: 25 marzec (piątek) - kurierzy odbierają i doręczają przesyłki (Przesyłki nadane 25.03.2016 będą doręczane najwcześniej 29.03.2016) 26 marzec (sobota) - nieczynne 27 marzec (niedziela) - nieczynne 28 marzec (poniedziałek) nieczynne, przesyłki nie będą doręczane 29 marzec (wtorek) - kurierz
...Czytaj dalej
Gru
22
2015
Godziny pracy Biura Obsługi Klienta WysylajTaniej.pl
Szanowni Państwo, w związku ze zbliżającym się Świętami Bożego Narodzenia przedstawiamy harmonogram pracy Biura Obsługi Klienta w tym okresie. 23 grudnia (środa) czynne w godzinach 7:00 - 16:00 24 grudnia (Wigilia) nieczynne 25 grudnia (I Dzień Świąt) nieczynne 26 grudnia (II Dzień Świąt) nieczynne 27 grudnia (niedziela) nieczynne 28 grudnia (poniedziałek) czynne w godzinach 7:00 - 16:00 29 grudnia (wtorek) czynne w godzinach 7:00 - 16:00 30 grudnia (środa) czynne w godzinach
...Czytaj dalej
Gru
18
2015
Planowanie okresu świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku 2015 - 2016 w Firmie Kurierskiej UPS.
Gwarancja zwrotu pieniędzy UPS w okresie Bożego Narodzenia Gwarancja zwrotu pieniędzy UPS obowiązuje zgodnie z normalnymi warunkami przez cały okres świąt Bożego Narodzenia i podlega następującym wyjątkom: Planowym terminem doręczenia przesyłek nadawanych w ramach usług UPS Express Plus?, UPS Express? i UPS Express Saver?, odbieranych w Europie w czwartek, 24 grudnia będzie: Wtorek, 29 grudnia dla przesyłek doręczanych w kraju Poniedziałek, 28 grudnia do większości ośrodków handlowych
...Czytaj dalej
Cze
22
2015
Nowa usługa UPS Access Point.
Uruchomiliśmy nową usługę UPS Access Point . Czym jest sieć UPS Access Point? Punkty UPS Access point to dogodne lokalizacje, takie jak lokalne sklepy spożywcze lub inne lokalne firmy, w których można łatwo nadać lub odebrać paczkę. Dostępność punktów UPS Access Point podczas weekendów i w godzinach wieczornych stanowi udogodnienie dla klienta. Możliwość odbioru paczek w punktach sieci firmy UPS, dzięki czemu nie trzeba być w domu, aby odebrać swoją paczkę. Można nadawać wygenerowane
...Czytaj dalej
Kwi
28
2015
Praca firm kurierskich w długi weekend.
Przedstawiamy harmonogram pracy w tym okresie. UPS i K-EX: 30 kwietnia (czwartek) - realizowane będą odbiory i doręczenia 1 - 3 maja (piątek - niedziela) - odbiory i doręczenia nie będą realizowane 4 maja (poniedziałek) - realizowane będą odbiory i doręczenia * przesyłki nadane 30 kwietnia (czwartek) będą doręczane po 4 maja (poniedziałek). Biura Obsługi Klienta WysylajTaniej.pl: 30 kwietnia (czwartek) - czynne 7.00 do 16.00 1 - 3 maja (piątek - niedziela) - nieczynne 4 maja
...Czytaj dalej
Kwi
15
2015
Śledzenie czasu zwrotu pobrania.
Wprowadziliśmy dla Państwa nową opcję jaką jest śledzenie czasu zwrotu pobrania. Często dostajemy zapytania, o to kiedy pieniądze zostaną zwrócone na Państwa konto. Od teraz mogą Państwo sprawdzić ile pozostało dni do zwrotu pobrania w zakładce PRZESYŁKI w kolumnie ZWROT POBRANIA. Zwrot kwoty pobrania mogą Państwo otrzymać w zależności od wybranej opcji od 2 do 8 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki. Należy pamiętać, że szybkość zaksięgowania przelewu na koncie zależy od banku przezn
...Czytaj dalej
Kwi
03
2015
Informacja K-EX odnoście przewozu używanych artykułów motoryzacyjnych.
Informacja od K-EX, prosimy o zapoznanie się z nią: od 3 kwietnia zostaje w K-EX wprowadzony: BEZWZGLĘDNY ZAKAZ PRZYJMOWANIA PRZESYŁEK TYPU: SILNIKI, SKRZYNIE BIEGÓW POCHODZĄCE Z RYNKU WTÓRNEGO ZAWIERAJĄCE PŁYNY EKSPOLOATACYJNE. ZAKAZ DOTYCZY RÓWNIEŻ MOKRYCH AKUMULATORÓW. ODMOWĘ PRZYJĘCIA ARGUMENTUJEMY ZAPISAMI: zgodnie z § 4 punkt 5 Regulaminu świadczenia usług przewozowych i pocztowych 5. K-EX może odmówić przyjęcia do wykonania usług polegających na przewozie:, akumulatorów, sil
...Czytaj dalej
Mar
31
2015
Plan pracy w okresie Świąt Wielkanocnych 2015.
Drodzy Klienci, W związku z okresem przedświątecznym oraz świątecznym ulega zmienia plan pracy biura WysylajTaniej.pl oraz przewoźników. Realizacja usług kurierskich w okresie Świąt Wielkanocnych: 03.04.2015 - kurierzy odbierają i doręczają przesyłki (Przesyłki nadane 03.04.2015 będą doręczane najwcześniej 07.04.2015) 06.04.2015 - brak możliwości zamówienia kuriera, przesyłki nie będą doręczane 07.04.2015 - kurierzy odbierają i doręczają przesyłki Plan pracy biura obsługi Wysylaj
...Czytaj dalej
Mar
08
2015
Czy mogę otrzymać nr telefonu do kuriera?
Taka opcja jest możliwa tylko w przypadku wyboru firmy DPD. Po przyjęciu przez kuriera zlecenia odbioru paczki można otrzymać nr telefonu do kuriera klikając w nr zlecenia odbioru w zakładce przesyłki, tam należy podać kod pocztowy nadawcy oraz kod z obrazka na stronie.
Gru
20
2014
Godziny pracy firm kurierskich w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku.
Drodzy Klienci, informujemy, że godziny pracy firm kurierskich w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku ulegną zmianie. W związku z tym poniżej przedstawiamy zmiany w planie pracy firm kurierskich UPS oraz KE-X w dniach od 24 grudnia 2014 do 6 stycznia 2015. Zespół serwisu WysylajTaniej.pl
Lis
20
2014
Zmiany w pracy UPS w okresie Świątecznym.
W zbliżającym się okresie Świąt Bożego Narodzenia możecie Państwo polegać na niezawodnym serwisie UPS i powierzyć nam swoje przesyłki. UPS już teraz informuje o harmonogramie pracy oraz o ograniczeniach w tym okresie. Szczegółowe informacje zawarte są w linku. Gwarancja zwrotu pieniędzy UPS w okresie Bożego Narodzenia Gwarancja zwrotu pieniędzy UPS obowiązuje zgodnie z normalnymi warunkami przez cały okres świąt Bożego Narodzenia i podlega następującym wyjątkom: Planowym terminem doręczeni
...Czytaj dalej
Paz
21
2014
Rozdajemy Pendriv'y za aktywność na facebook.com.
Przygotowaliśmy dla Was zabawę. Postanowiliśmy nagrodzić użytkowników za aktywność na naszym FanPage'u. Każdego tygodnia 5 najbardziej aktywnych osób otrzyma Pendrive'm z naszym logiem. Ranking konkursowy można znaleźć w zakładce Ranking użytkowników. Zapraszamy do zabawy ! https://www.facebook.com/WysylajTaniej
Sie
17
2014
Zmiany dotyczące przypomnienia hasła.
Wprowadziliśmy zmianę dotyczących sposobu odzyskiwania hasła. Dotychczas każdy zarejestrowany użytkownik aby odzyskać hasło do swojego konta musiał podać odpowiedź na pytanie do odzyskiwania hasła, które uzupełnia się podczas rejestracji. Często dostawaliśmy sygnały od naszych użytkowników, że odpowiedź jest przez nich zapominana. W związku z tym postanowiliśmy ułatwić to. Obecnie aby odzyskać zapomniane hasło na stronie wysylajtaniej.pl wystarczy kliknąć zapomniałem hasła i wpisać adres e-m
...Czytaj dalej
Cze
21
2014
Oficjalny blog firmy kurierskiej WysylajTaniej.pl
Uruchomiliśmy oficjalnego bloga naszej firmy. Na blogu będziemy publikować informacje dotyczące naszej firmy a także porady, ciekawostki oraz artykuły dotyczące tematyki kurierskiej. Zapraszamy do komentowania i zadawania pytań. https://www.wysylajtaniej.pl/blog/
Kwi
29
2014
Praca WysylajTaniej oraz firm kurierskich w dniu 2014-05-02.
W dniu 2014-05-02 system oraz firmy kurierskie k-ex oraz UPS pracują i przyjmuje zlecenia normalnie natomiast pracownicy BOK wysylajtaniej mają wolne. W związku z w/w nie będzie możliwości połączenia się telefonicznego z konsultantami a odpowiedzi na email będą udzielane od 2014-05-05.
Mar
11
2014
Zbiorcze opłacanie przesyłek poprzez funkcję koszyk.
Odpowiadając na wiele próśb naszych klientów uruchomiliśmy długo oczekiwaną funkcję "koszyk". Podczas nadawania przesyłki zamiast przechodzić do płatności online można wybrać "umieść w koszyku" i przeprowadzić proces płatności zbiorczo za wiele przesyłek. Przesyłki umieszczone w koszyku można w każdej chwili opłacić poprzez funkcję "opłać koszyk" widocznej w zakładce "koszyk" widocznej po zalogowaniu się. Do koszyka można dodawać także przesyłki nieopłacone a wygenerowane ze statusem "brak
...Czytaj dalej
Sty
22
2014
Zmiana terminu wystawiania faktur za przesyłki.
Pragniemy Państwa powiadomić, że w związku z zmianą przepisów podatkowych zmieniliśmy system wystawiania faktur. Od 2014-01-01 faktury są wystawiane zbiorczo raz w miesiącu. Dla klientów, którzy chcą otrzymać fakturę wcześniej, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Sty
21
2014
Komunikat K-ex o wyłaczeniu usługi Express Plus.
K-ex poinformował nas: "Usługa Express Plus została czasowo wyłączona. Za wszelkie niedogodności przepraszamy." Informujemy,że firma UPS nie zgłaszała podobnych problemów więc w tym okresie sugerujemy wybór firmy UPS Polska. Wyboru firmy kurierskiej dokonuje się poprzez kliknięcie na logo firmy kurierskiej w formularzu nadania przesyłki.
Sty
21
2014
Komunikat K-ex o utrudnieniach
K-ex poinformował nas: "Szanowni Państwo. Z powodu trudnych warunków atmosferycznych w nadaniach i doręczeniach mogą wystąpić opóźnienia. Za wszelkie niedogodności przepraszamy." Informujemy ,że firma UPS nie zgłaszała podobnych problemów więc w tym okresie sugerujemy wybór firmy UPS Polska. Wyboru firmy kurierskiej dokonuje się poprzez kliknięcie na logo firmy kurierskiej w formularzu nadania przesyłki.
Gru
20
2013
Komunikat K-ex odnoście harmonogramu pracy oddziałów K-ex w okresie świąt
Sobota 21 grudnia 2013r. - Oddziały czynne do godziny 16:00 Wtorek 24 grudnia 2013 r. - doręczenia i odbiory odbywają do godziny 15.00 Paczki nadane w tym dniu będą doręczane 27 grudnia. Środa, Czwartek 25 i 26 grudnia 2013 r. - firma nie pracuje Środa 1 stycznia 2014 r. - firma nie pracuje Poniedziałek 6 stycznia 2014 r. - firma nie pracuje W pozostałe dni, niewymienione powyżej, odbiory i doręczenia odbywają się w trybie normalnym. Pełna informacja o trybie pracy w okresie świąteczno
...Czytaj dalej
Gru
18
2013
Gwarancja zwrotu pieniędzy UPS
Gwarancja zwrotu pieniędzy UPS w okresie Bożego Narodzenia Gwarancja zwrotu pieniędzy UPS obowiązuje zgodnie z normalnymi warunkami przez cały okres świąt Bożego Narodzenia i podlega następującym wyjątkom: Planowym terminem doręczenia przesyłek nadawanych w ramach usług UPS Express PlusR, UPS ExpressR i UPS Express SaverR, odbieranych w Europie we wtorek, 24 grudnia będzie: Poniedziałek, 30 grudnia dla przesyłek doręczanych w kraju Piątek, 27 grudnia do większości ośrodków handlowych dla
...Czytaj dalej
Gru
17
2013
Utrudnienia w K-ex w okresie przedświątecznym
Ze względu na panujące trudne warunki atmosferyczne oraz okres przedświąteczny firma K-ex informuje o możliwych utrudnieniach z odbiorem przesyłki od nadawcy a usługa Express Plus została wyłączona. Przesyłki zamówione w usłudze Express Plus K-ex będą dostarczane w normalnych terminach. Na chwilę obecną UPS nie zgłasza podobnych problemów więc sugerujemy zamawianie usług UPS w tym okresie.
Gru
06
2013
Komunikat K-ex
Szanowni Państwo, ze względu na panujące trudne warunki atmosferyczne mogą wystąpić opóźnienia w nadaniach a doręczenia mogą być realizowane w sobotę. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.
Paz
16
2013
Pilna przesyłka za granicę - dostarczymy ją w jeden dzień !
Nasz serwis przesyłek uruchomił usługę dzięki której można dostarczyć paczkę w dowolne miejsce Europy wciągu jednego dnia. W porównaniu do usługą UPS Standard gdzie termin doręczenia jest terminem planowanym w usłudze gwarantowanej przysługuje 100% zwrot za przesyłkę jeśli z winy przewoźnika nie zostanie podjęta pierwsza próba doręczenia do odbiorcy w terminie.
Paz
10
2013
Komunikat od operatora płatnosci online.
12:00 - Przerwa techniczna w Przelewy24 informujemy, że nastąpiła przerwa techniczna w serwisie Przelewy24. Obecnie pracujemy nad przywróceniem działania systemu. 15:30 - Otrzymaliśmy informację z przelewy24.pl o usunięciu awarii. Za powstałe utrudniania w imieniu naszego operatora płatności przepraszamy.
Paz
09
2013
Przerwa techniczna w piątek 2013-10-11
W piątek 2013-10-11 od godziny 21:30 do godziny 23:30 (2 godziny) przewidywana jest przerwa w działaniu serwisu i jego aktualizacja. Za utrudniania przepraszamy.
Sie
19
2013
Zgarnij pendrive z logo tanich przesyłek kurierskich wysylajtaniej.pl
Przygotowaliśmy dla swoich fanów mały konkurs na Facebook'u, do wygrania 10 pendrive 8GB z logiem www.WysylajTaniej.pl więcej informacji na stronie https://www.facebook.com/WysylajTaniej/
Sie
09
2013
Awaria systemu płatności przelewy24.pl
Komunikat ze strony http://secure.przelewy24.pl/ Przerwa techniczna Serwis Przelewy24.pl jest chwilowo niedostępny. Przywrócenie działania serwisu nastąpi do godziny 14:00. Przepraszamy za utrudnienia Obsługa serwisu Przelewy24. www.przelewy24.pl
Cze
06
2013
Podziel się pomysłem i zgarnij pendrive.
Planujemy rozszerzyć funkcjonalność infolinii automatycznej. Do Waszej dyspozycji jest możliwość sprawdzenia statusu przesyłki. Chcemy poznać Wasze zdanie jakich opcji jeszcze brakuje? Najciekawsze i wybrane do realizacji pomysły zostaną nagrodzone pendrive 8GB z logo wysylajtaniej.pl Swoje propozycje proszę umieszczać pod odpowiednim postem na facebook link
Mar
03
2013
Promocja dla fanów facebook
Promocja dla naszych fanów zostaje przedłużona do końca miesiąca. Każdy kto polubił Nasz profil na Facebooku ma prawdo do jednokrotnego skorzystania z 5% rabatu do końca miesiąca, kod promocyjny można wygenerować w zakładce Promocja Uzyskany w ten sposób kod aktywujemy na stronie WysylajTaniej w zakładce "Moje dane" w polu "kod promocyjny". Rabat nie może być łączony z innymi promocjami i aktualnymi rabatami.
Lut
13
2013
Promocja na Walentynki
Z okazji Walentynek od dzisiaj( 2013-02-13) rusza promocja dla Naszych fanów, która będzie trwać do końca miesiąca. Każdy kto polubił Nasz profil na Facebooku Nasz FanPage może wygenerować w zakładce Promocja specjalny kod promocyjny umożliwiający skorzystanie z 5% rabatu. Tak wygenerowany kod aktywujemy na stronie WysylajTaniej w zakładce "Moje dane" w polu "kod promocyjny". Rabat nie może być łączony z innymi promocjami i aktualnymi rabatami.
Lut
06
2013
Promocja pobrania za 2zł!
Od dnia dzisiejszego do odwołania uruchomiliśmy promocję dla przesyłek pobraniowych. Od dzisiaj pobranie standard w firmie K-EX oraz UPS to 2zł netto bez opłat procentowych! Zapraszamy.
Lut
06
2013
Promocja usługi pobranie za 2 zł
W dniu dzisiejszym uruchomiliśmy promocję na usługę pobranie przez firmę UPS. Od dzisiaj przesyłki wysłane za pośrednictwem naszej firmy usługa pobranie kosztuje 2 zł netto nie zależnie od wartości pobrania. Promocja nie jest ograniczona czasowo. Co to jest usługa pobranie i jak działa.
Sty
06
2013
Promocja przesyłek do 5kg
Od dnia dzisiejszego do odwołania uruchomiliśmy promocję dla przesyłek do 1kg oraz do 5 kg przez firmę kurierską K-EX. Cena przesyłki do 1kg to 10,99 netto, a przesyłki do 5kg 11,99 zł netto. Zapraszamy.
Gru
18
2012
Plan pracy UPS w okresie Świątecznym.
Poniżej informacja dotycząca pracy UPS w dniach 24.12.2012 - 02.01.2013 PRACA ODDZIAŁÓW, PRZEDSTAWICIELSTW I BIURA CENTRALI: 24.12.2012 (poniedziałek) - zlecenia on-line i telefoniczne przyjmowane są do godz.13:00; biura czynne do godz.14:00; UWAGA! przesyłki nadane 24.12.2012 w usłudze: STANDARD i EXPRESS SAVER będą doręczene w dniu 28.12.2012 (piątek) Przesyłki nadane 24.12.2012 w usłudze: EXPRES i EXPRES PLUS będą doręczane w dniu 27.12.2012 (czwartek) 25.12.2012 (wtorek) - brak d
...Czytaj dalej
Gru
18
2012
Promocja świąteczna dla naszych fanów!
Przygotowaliśmy dla Was atrakcyjną promocje trwającą od środy (19.12.12) do końca roku kalendarzowego do zgarnięcia nawet 5% rabatu! Wystarczy wejść na Nasz FanPage i kliknąć "polub nas" lub na naszej stronie głównej kliknąć przycisk "lubię to" oraz wejść na stronę"Promocja" wygenerować specjalny kod promocyjny, po wpisaniu którego w zakładce "Moje dane" w polu "kod promocyjny" otrzymają Państwo 5% rabat. Akcja promocyjna zaczyna się 18 grudnia 2012 roku, a kończy 31 grudnia. Świąteczny ra
...Czytaj dalej
Lis
10
2012
Nowy serwer oblsugujący wysylajtaniej.
Od dnia dzisiajszego serwis tanich przesyłek kurierskich wysylajtaniej.pl obsługiwany jest przez nowy serwer dedykowany o większych parametrach i potężnej mocy obliczeniowej. Mamy nadzieję, że w/w zmiana będzie przez Państwa odczuwalna w pracy i nie będzie już przerw i przeciążeń które się zdarzały do tej pory.
Lis
07
2012
Przerwa w działaniu serwisu.
Uprzejmie informujemy , że w związku ze zmianą serwera obsługującego wysylajtaniej.pl na nowy i mocniejszy planowana jest przerwa w działaniu strony wysylajtaniej.pl w dniu 2012-11-10 (sobota) w godzinach 12:00 do 24:00.
Cze
04
2012
Utrudnienia związane z Mistrzostwami Europy.
Informacja uzyskana z firmy K-ex: Uprzejmie informujemy , że w związku z Mistrzostwami Europy UEFA EURO 2012 i powstaniu specjalnych Stref Kibica wprowadzono w miastach- gospodarzach, organizatorach strefy w innych miastach, ograniczenia w ruchu pojazdów. Wobec powyższego należy się spodziewać wydłużonego czasu realizacji odbiorów i doręczeń na terenach wokół stadionów w okresie trwania turnieju ( od 08 czerwca do 3 lipca 2012 ). Wszelkie informacje będą przekazywane na bieżąco pod numerem i
...Czytaj dalej
Kwi
23
2012
Prace konserwatorskie na serwerach operacyjnych K-EX
Informujemy iż w dniach 1 - 5 maja 2012 zostaną przeprowadzone prace konserwatorskie na serwerach operacyjnych K-EX Koltrack oraz Web, . Ze względu na potencjalne czasowe przerwy i brak możliwości zapewnienia stałej stabilnej pracy systemów informatycznych w powyższych dniach przesyłki będą obsługiwane według poniższego harmonogramu: - Przesyłki odebrane dnia 30 kwietnia będą doręczane w dniu 2 maja wyłącznie w strefie miejskiej. - Przesyłki odebrane w strefie miejskiej 2 i 4 maja będą dor
...Czytaj dalej
Kwi
13
2012
Promocja przesyłek za pobraniem.
Od dzisiaj do odwołania uruchomiliśmy promocję na przesyłki wysyłane za pobraniem przez firmę K-ex. Cena usługi pobranie standard to 5zł netto bez opłaty procentowej uzależnionej od wartości pobrania przesyłki.
Mar
13
2012
Promocja przesyłek przez K-ex.
Mamy przyjemność poinformować o nowej promocji przesyłek Od dnia 2012-04-13 cena przesyłki standard K-ex kosztuje od 10,99 zł netto (koperta) i 11,99 netto przesyłki do 30kg. Obecnie jest to prawdopodobnie najniższa cena na rynku przesyłek kurierskich. W dniu dzisiejszym wprowadziliśmy też nowe usługi Przesyłka z gwarantowanym doręczeniem następnego dnia w K-ex oraz pobranie express czyli zwrot pobrania w przeciągu 5 dni roboczych od momentu dostarczenia przesyłki do odbiorcy za cenę 5 zł
...Czytaj dalej
Mar
05
2012
Powiadomienia o doręczeniu przesyłki na gadu-gadu oraz możliwość sprawdzenia statusu poprzez infolinię.
Uruchomiliśmy możliwość sprawdzenia statusu przesyłki za pośrednictwem infolinii. Opcja jest dostępna pod numerami telefonów infolinii dostępnymi w dziale kontakt. Po wybraniu numeru należy wybrać opcję "Jeżeli chcesz sprawdzić status przesyłki, wybierz siedem." Pojawiła się też możliwość powiadomienia o doręczeniu przesyłki do odbiorcy za pośrednictwem komunikatora gadu-gadu. Aby uruchomić opcję powiadomień przez gg, należy wejść w "moje dane" i wprowadzić numer gadu-gadu w odpowiednie
...Czytaj dalej
Sty
16
2012
Trudne warunki drogowe.
Szanowni Państwo ze względu na trudne warunki drogowe mogą wystąpić opóźnienia w dostawie i odbiorach przesyłek. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
Gru
13
2011
Uruchomienie możliwości wysyłanie przesyłek bez drukowania listu przewozowego
W dniu dzisiejszym uruchomiliśmy możliwość nadania przesyłki bez potrzeby drukowania listu przewozowego. Po wybraniu tej usługi kurier przyjedzie z wydrukowanym listem przewozowym oraz etykietą na paczkę. Koszt takiej usługi to 0,50 netto. Usługa dostępna jest po wybraniu nadania przesyłki przez K-ex.
Gru
12
2011
Obniżenie ceny do 30kg poprzez K-ex
W dniu dzisiejszym obniżyliśmy cenę przesyłki do 30kg poprzez K-ex. Obecna cena przesyłki do 30kg to 12,99 netto.
Lis
10
2011
Wprowadzenie firmy kurierskiej K-ex
W dniu dzisiejszym nastąpiło uruchomienie przesyłek K-EX. Firma K-EX obsługuje dla nas zarówno przesyłki paczkowe i kopertowe jak i palety.
Paz
01
2011
Nowe funkcje w systemie
Uruchomiliśmy funkcjonalność serwisu polegającą na możliwości importu z pliku .CSV do 50 odbiorców jednocześnie. W/w funkcja umożliwia import do systemu wielu odbiorców i następnie wybieranie ich z listy odbiorców przy nadawaniu przesyłki. Nowa funkcja widoczna jest po zalogowaniu się w zakładce Import odbiorców Pojawiła się też możliwość usuwania i podglądu zapisanych użytkowników w zakładce Zapisani odbiorcy W przypadku zapytań lub problemów w funkcjonowaniu w/w funkcjonalnościami pros
...Czytaj dalej
Sty
17
2011
Czy można wysłać części samochodowe?
Duże elementy karoserii samochodowej nie są przyjmowane ze względu na duże ryzyko uszkodzenia. Tak samo nie są przyjmowane silniki czy skrzynie biegów itp.
Sty
01
2011
Jak zamówić kuriera, aby przyjechał tego samego dnia?
W przypadku firmy InPost zlecenie można złożyć na ten sam dzień do godziny 12:00. W przypadku wyboru DPD możliwość wyboru tego samego dnia odbioru uzależniona jest od kodu pocztowego nadawcy. Czas przyjazdu kuriera po przesyłkę jest uzależniony od godziny w jakiej zostało złożone zlecenie oraz od kodu pocztowego nadawcy. Podczas wypełniania formularza system wskaże możliwe dni i przedział czasowy, w którym kurier będzie mógł odebrać przesyłkę, jak również umożliwi samodzielny wybór dnia i godzin
...Czytaj dalej
Sty
01
2011
Czy przesyłka jest ubezpieczona?
Tak, w cenie przesyłki standard jest ubezpieczenie do 323 zł firmą UPS, 200 zł firmą InPost, 300 zł w Paczce w Ruchu oraz 1000 zł w DPD
Sty
01
2011
Jakie są procedury celne przy przesyłkach międzynarodowych?
Do przesyłania przesyłek w wartości rynkowej transportowanych do krajów poza UE niezbędne są 3 kopie wypełnionej faktury celnej. Faktura celna zawiera informacje, szczegóły produktu - w tym wartość przesyłki, datę wysyłki oraz podpis. Szczegóły można ustalić kontaktując się bezpośrednio z firmą UPS.
Sty
01
2011
Czy istnieje możliwość integracji systemu informatycznego ze sklepem?
Można skorzystać z integracji przez API, które umożliwia generowanie przesyłek bezpośrednio z Państwa systemu. System umożliwia też automatyczną wycenę.
Sty
01
2011
Czy istnieje możliwość ustalenia indywidualnego cennika?
Przy większej ilości paczek możemy zaoferować dodatkowe rabaty. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta. https://www.wysylajtaniej.pl/kontakt
Sty
01
2011
Dlaczego możemy Państwu zagwarantować tak niskie ceny?
Dzięki indywidualnej umowie z firmą InPost, DPD, UPS oraz Paczka w Ruchu. Same już wykonanie usługi nie różni się niczym od zamówionej bezpośrednio bo wyższych cenach.
Sty
01
2011
Czy jest możliwa wysyłka paczek adresowanych na skrytki pocztowe Poczty Polskiej?
Niestety, ale nie ma takiej możliwości. Skrytki pocztowe są własnością Poczty Polskiej i żadna firma kurierska oprócz Poczty Polskiej nie ma do nich dostępu.
Sty
01
2011
Kiedy otrzymam fakturę?
Domyślna częstotliwość wystawiania faktur jest ustawiona na raz w miesiącu, można ją zmienić w zakładce „Faktury” widocznej po zalogowaniu się na naszej stronie. Faktury Można ustawić następujące opcje częstotliwości wystawiania faktur: Raz w miesiącu, raz w tygodniu oraz po każdej paczce.
Sty
01
2011
Czy można wysłać skrzynię biegów, silnik lub akumulator?
Paczka w Ruchu, InPost (w tym też paczkomaty), DPD oraz UPS nie przyjmuje do przewozu silników samochodowych, skrzyni biegów i/lub ich elementów zawierających płyny eksploatacyjne (olej, paliwo). Duże elementy karoserii samochodowej również nie są przyjmowane ze względu na duże ryzyko uszkodzenia.
Sty
01
2011
Czy można wysyłać lustro?
Przesyłki zawierające tafle szkła lub elementy, które można zdefiniować jako tafle szkła nie są przyjmuje do przewozu. Wynika to z fizycznych właściwości tafli szkła, której bez profesjonalnego przygotowania nie można w domowych warunkach prawidłowo zabezpieczyć to transportu w systemie "małych paczek".
Sty
01
2011
Czy można wysłać przesyłkę zawierającą płyny?
Firma UPS przyjmuje wysyłki paczkowe z opakowaniem konstrukcyjnie dedykowanym do przewozu w dystrybucji detalicznej/kurierskiej dla tego rodzaju asortymentu o łącznej pojemności nie większej jak 8,5 l płynu / 1 paczka. W przypadku Paczki w Ruchu przesyłki takie są przyjmowane pod warunkiem odpowiedniego zabezpieczenia aby w przypadku uszkodzenia nie były zniszczone inne paczki.
Sty
01
2011
Jak zapakować koła/opony?
Jeśli wysyłają Państwo komplet 4 opon to należy zapakować je jako 2 paczki pakowane po 2 szt. (przy oponach max 15 cali) lub jako 4 oddzielne paczki. W przypadku firmy InPost opony muszą być wysłane bez felg. Felgi można wysłać jako oddzielna paczka. Kształt paczki należy zadeklarować w pierwszym kroku formularza nadaj paczkę. W przypadku wysyłki całych kół czyli opon z felgami można wysłać taką paczkę tylko pod warunkiem zapakowania przesyłki w kartonowe pudełko o regularnym kształcie firmą. W
...Czytaj dalej
Sty
01
2011
Gdzie znaleźć informację czego dotyczą faktury i korekty ?
W treści faktury zawsze jest podany powód wystawienia danego dokumentu. W razie pytań nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji.
Sty
01
2011
Jeśli paczka jest uszkodzona?
Należy złożyć reklamację na uszkodzenie przesyłki. W przypadku wysyłki firmą UPS pismo reklamacyjne należy złożyć do nas na adres e-mail reklamacja@wysylajtaniej.pl lub przez nasz formularz reklamacyjny wraz z roszczeniem oraz uzasadnieniem. https://www.wysylajtaniej.pl/complaint/ W przypadku wysyłki firmą InPost lub Paczki w Ruchu reklamację można złożyć bezpośrednio do firmy przewozowej pod linkiem https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje https://www.paczkawruchu.pl/reklamacje/ Lub wysłać
...Czytaj dalej
Sty
01
2011
Jak wygląda procedura reklamacyjna?
Każda reklamacja musi zawierać: - Dane osoby/nazwę firmy uprawnionej do składania reklamacji - Tytuł oraz uzasadnienie reklamacji Reklamację można złożyć na adres e-mail Reklamacja@wysylajtaniej.pl lub poprzez nasz formularz reklamacyjny https://www.wysylajtaniej.pl/complaint/
Sty
01
2011
Nie mogę wydrukować listu przewozowego. Co jest tego przyczyną?
Prosimy sprawdzić czy mają Państwo zainstalowany program do otwierania plików PDF
Sty
01
2011
Opłaciłem przesyłkę ale nie wygenerował się list przewozowy.
List przewozowy może być generowany w ciągu od kilku do kilkunastu minut w zależności od zaksięgowania wpłaty przez przelewy24.pl
Sty
01
2011
Nie dostałem na maila listu przewozowego
List przewozowy wysyłany jest zawsze na wskazany adres e-mail nadawcy. Jeśli nie otrzymali państwo listu przewozowego na e-mail to można pobrać go również z linku „przesyłki” po zalogowaniu się na naszą stronę wysylajtaniej.pl
Sty
01
2011
Dostałem na email informacje o nieprawidłowym adresie odbiorcy, co zrobić ?
Należy wysłać na adres e-mail info@wysylajtaniej.pl informację z prawidłowym adresem doręczenia przesyłki oraz z prawidłowym nr tel. odbiorcy, wówczas adres doręczenia zostanie zmieniony. Prosimy pamiętać, iż jest to usługa dodatkowo płatna.
Sty
01
2011
Czy jest możliwość wysłania przesyłki z opcją „za pobraniem”?
Tak jest możliwa taka usługa. Pobranie jest oferowane do każdej przesyłki w kraju (wyjątkiem jest firma Paczka w Ruchu, która nie wykonuje usługi pobrania). Aby zlecić pobranie należy w formularzu nadaj paczkę zaznaczyć opcję pobranie w trzecim kroku formularza. Tam należy wprowadzić wartość pobrania w złotówkach lub w walucie kraju odbiorcy oraz numer konta, na jakie ma być dokonany zwrot pobrania.
Sty
01
2011
Jaki jest czas oczekiwania na pobranie?
Zwrot pobrania następuje najczęściej od 3 do 7 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki do odbiorcy. Status zwrotu pobrania widoczny jest w panelu klienta oraz w zakładce przesyłki.
Sty
01
2011
Jaka jest maksymalna wysokość pobrania (COD)?
Maksymalna zadeklarowana na jednym liście przewozowym wartość pobrania jaką kurier może pobrać od odbiorcy to 50 000 zł w DPD i 5 000 zł w firmie InPost oraz Paczkomaty.
Sty
01
2011
Gdzie jest moja paczka?
Aktualny status przesyłki można sprawdzić po zalogowaniu się w linku „przesyłki” i kliknięciu w nr listu przewozowego.
Sty
01
2011
Kurier nie zastał odbiorcy w domu, co dalej?
Jeśli w momencie doręczenia przesyłki kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem pozostawia awizo i podejmowana jest kolejna próba doręczenia paczki, zazwyczaj na następny dzień roboczy. Firma UPS może przekazać paczkę również do autoryzowanego punktu odbioru po 1 nieudanej próbie dostarczenia, kurier pozostawia awizo z adresem Access Point, do którego przekazuje przesyłkę. Celem tych zmian jest umożliwienie klientom prywatnym odbioru paczek z autoryzowanych punktów odbioru, do których
...Czytaj dalej
Sty
01
2011
Na czym polega zwrot dokumentów?
Nadawca dołącza do przesyłki swoje wewnętrzne dokumenty, najczęściej FV lub WZ.W momencie wydania przesyłki odbiorcy, kurier ma obowiązek uzyskać na takim dokumencie podpis i/lub pieczątkę odbiorcy. Następnie firma kurierska w ciągu kilku dni odsyła taki dokument do nadawcy. Usługa ta dostępna jest tylko przy wyborze firmą InPost.
Sty
01
2011
Chciałbym zmienić datę odbioru przesyłki w opłaconym zamówieniu. Jak to zrobić?
Taką dyspozycję należy zgłosić dla naszego Biura Obsługi Klienta, mailowo na adres info@wysylajtaniej.pl, poprzez telefon bądź czat z konsultantem.
Sty
01
2011
Jak wysłać przesyłkę z innego adresu niż standardowy?
Podczas wypełniania formularza „nadaj paczkę” w drugim kroku podaje się adres nadawcy i odbiorcy. W przypadku wyboru usługi odbioru i doręczenia przez kuriera to pod adres nadawcy będzie zamówiony kuriera po odbiór paczki, a pod adres odbiorcy będzie paczka doręczona. Adres nadawcy można zapisać i w książce adresowej zaznaczyć jako adres domyślny nadania.
Sty
01
2011
Czy dostawa w sobotę dotyczy całej Polski, czy tylko niektórych regionów?
Dostawa w sobotę dotyczy tylko niektórych regionów, zazwyczaj są to większe miejscowości. W formularzu nadaj paczkę w trzecim kroku można zaznaczyć opcję doręczenia w sobotę, jak w danym rejonie jest ta usługa wykonywana to formularz pozwoli przejść dalej.
Sty
01
2011
Popełniłem(am) błąd. Jak mogę edytować zlecenie?
Jeśli zlecenie zostało już opłacone i został wygenerowany list przewozowy to nie można już niczego zmienić, należy ewentualnie anulować błędne zamówienie i złożyć nowe podając poprawne dane. Aby anulować list przewozowy należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta poprzez adres e-mail info@wysylajtaniej.pl lub poprzez czat na żywo. Zwrot za anulowaną przesyłkę następuje w ciągu od 7 do 14 dni roboczych na konto „kredyt” na poczet przyszłej przesyłki. Z konta kredyt można skorzystać na zamówienie
...Czytaj dalej
Sty
01
2011
Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Status monitorowanej przesyłki aktualizowany jest wraz z jej przemieszczaniem się. Statusy paczki zmieniają się do momentu jej dostarczenia. Status można też sprawdzić na stronie przewoźnika klikając w nr listu przewozowego.
Sty
01
2011
Czym jest wysylajtaniej.pl? Czy to firma kurierska?
WysylajTaniej.pl to platforma obsługi przesyłek kurierskich. Firma kurierska która realizuje nasze przesyłki to Paczka w Ruchu, InPost, DPD oraz UPS
Sty
01
2011
Czego nie można wysyłać za pośrednictwem kuriera?
Zapraszamy do zapoznania się z linkiem Towary zakazane. Oprócz wymienionych towarów, firmy przewozowe nie przyjmują również elementów blacharskich aut ze względu na duże ryzyko uszkodzenia.
Sty
01
2011
Czy muszę podpisywać umowę?
Z nami nie podpisuje się umowy, wystarczy rejestracja na www.wysylajtaniej.pl
Sty
01
2011
Czy mogę wysłać kurierem Telewizor?
W związku z delikatną naturą takiej przesyłki nie polecamy wysyłki telewizora powyżej 30 cali jako paczka. W przypadku firmy UPS telewizory powyżej 32cali nie są przyjmowane do transportu bez palety. W związku z czym polecamy wysyłkę większych telewizorów na podstawie paletowej oraz w dodatkowym pudełko aby telewizor nie uległ uszkodzeniu. Palety wysyłamy tylko firmą DPD. Pragniemy zaznaczyć, że przy tak większych telewizorach same opakowanie producenta bez podstawy paletowej nie jest wystarczaj
...Czytaj dalej
Sty
01
2011
Co to jest UPS Access Point?
UPS Access Point to punkty, w których można wysłać i odebrać przesyłkę - firmy lokalne, sklepy spożywcze, kwiaciarnie, stacje benzynowe itp. To Ty decydujesz, jaką lokalizacje i porę dnia dostawy wybierasz. Ponad 1.180 punktów UPS Access Point, które pracują wieczorami i w weekendy, zapewnia klientom większą elastyczność odbierania i dostarczania przesyłek.
Sty
01
2011
Czy w przypadku UPS Access Point kurier odbiera lub dostarcza paczkę?
Z UPS Access Point skorzystać można na trzy sposoby: UPS Access Point do drzwi Nadając paczkę w punkcie UPS, która do odbiorcy zostanie doręczona przez kuriera. Nie masz czasu czekać na odbiór? Wystarczy, że zostawisz przesyłkę w lokalnym punkcie UPS Access Point, a kurier UPS odbierze ją i dostarczy pod adres odbiorcy. UPS Access Point do punktu UPS Access Point Nadaj i odbieraj paczkę w wybranym punkcie. Zostaw przesyłkę w lokalnym punkcie UPS Access Point, a kurier UPS odbierze ją z teg
...Czytaj dalej
Sty
01
2011
Czy jak wybiorę Paczkomat to paczkę będzie doręczona do odbirocy czy do paczkomatu?
W przypadku wyboru Paczkomatu, paczka będzie doręczona do wskazanego w formularzu Paczkomatu. Wyboru paczkomatu nadania i doręczenia dokonuje się na mapie która wyświetla się w naszym formularzu na podstawie danych nadawcy oraz odbiorcy.
Sty
01
2011
Co to jest Paczka w Ruchu?
Paczka w RUCHu to szybka i rzetelna usługa pocztowa utworzona na bazie ogólnopolskiej sieci logistycznej oraz punktów sprzedaży RUCHu. Usługa jest dostępna w całej Polsce. Jest do wyboru 2500 kiosków RUCHu, w których można przekazać lub odebrać paczkę.
Sty
01
2011
Na stronie Paczki w Ruchu widzę punkt który nie widzę na mapie www.wysylajtaniej.pl
Nasza mapa jest aktualizowana codziennie, mapa na naszej stronie uwzględnia też wybrane usługi. Np. w przypadku wyboru usługi pobrania nasza mapa wyświetla tylko te punkty które mogą odebrać pobranie przy doręczeniu paczki.
Sty
01
2011
Kurier nie zgłosił się pod odbiór paczki?
Proszę o weryfikację adresu nadawcy, możliwe że adres jest nieprawidłowy co uniemożliwiło dla kuriera odbiór paczki. Proszę sprawdzić czy zamówili Państwo usługę "Zamów kuriera"? Można to sprawdzić w zakładce przesyłki pod panelem klienta. W przypadku jak jest napis "nadanie własne" oznacza to że kurier nie został zamówiony po odbiór paczki. Proszę w takim wypadku o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli zlecenie zostało zamówione, adres jest prawidłowy i nadawca był pod adresem w wyznaczony
...Czytaj dalej
Sty
01
2011
Chce wysłać walizkę, czy mogę ją wysłać bez dodatkowego opakowania?
Każda przesyłka musi być tak zapakowana aby się nie uszkodziła w czasie transportu i standardowych czynności sortowniczych. Opakowanie zewnętrzne używane jest do zabezpieczenia zawartości i może zostać uszkodzone lub ubrudzone, zatem same przygotowanie walizki bez dodatkowego opakowania nie jest możliwe, gdyż towar w tym wypadku walizka może ulec uszkodzeniu. Dodatkowo pragniemy przypomnieć, że wysyłka walizki firmą UPS jest niemożliwa ze względu na ograniczenia w ich regulaminie, nie można też
...Czytaj dalej
Sty
01
2011
Czy mogę wysłać rower?
Tak, pod warunkiem że jest on przygotowany do transportu. Jak zapakować rower dokładnie opisaliśmy w naszym Blogu i zachęcamy do zapoznania się z treścią tego artykułu.
Sty
01
2011
Czy można zamówić kuriera telefonicznie?
Nie przyjmujemy zleceń telefonicznie. Zlecenia są przyjmowane tylko poprzez formularz nadaj paczkę https://www.wysylajtaniej.pl/nadaj-paczke/parametry
Sty
01
2011
Jak zamówić kuriera?/W jaki sposób mogę nadać przesyłkę?
Aby nadać przesyłkę trzeba kliknąć przycisk "nadaj paczkę" i wypełnić formularz dotyczący danych przesyłki oraz nadawcy i odbiorcy. Na koniec formularza system przekieruje do płatności on-line, gdzie opłaca się przesyłkę (jet też możliwość wysłania linku do płatności na adres e-mail lub SMS do nadawcy lub odbiorcy). Po potwierdzeniu płatności (w ciągu kilku minut) system wygeneruje gotowy list przewozowy który nadawca musi wydrukować i umieścić na przesyłce (chyba że została wybrana opcja "Nadan
...Czytaj dalej
Sty
01
2011
Czy można nadać paczkę bez konieczności drukowania listu przewozowego?
Tak, należy wybrać opcję "Nadanie bez drukowania listu", ta usługa powoduje, że kurier jest zamówiony na adres nadawcy i przyjedzie już z wydrukowanym listem przewozowym.
Sty
01
2011
Jaką wagę i wymiary może mieć paczka?
• Paczka w Ruchu 20 x 30 x 50 cm powinna ważyć do 20 kg • InPost Kurier waga do 50 kg, max. suma wymiarów 220cm (najdłuższy bok do 120cm Paczki przekraczające jednostkową wagę rzeczywistą 30 kg lub o wymiarach klasyfikujących ją jako paczkę gabarytową lub dłużycową, wymagają wcześniejszego telefonicznego potwierdzenia możliwości odbioru i doręczenia w serwisie krajowym. • Paczkomaty: - Gabaryt A 8 x 38 x 64 cm do 25kg - Gabaryt B 19 x 38 x 64 cm do 25kg - Gabaryt C 41 x 38 x 64 cm d
...Czytaj dalej
Sty
01
2011
W jaki sposób zapakować przesyłkę? Jakie są zasady pakowania przesyłki?
Przesyłkę najlepiej jest zapakować w karton o regularnym kształcie bez wystających elementów i wypukłości.
Sty
01
2011
Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
Wycenić przesyłkę można na naszej stronie w linku „nadaj paczkę” https://www.wysylajtaniej.pl/nadaj-paczke/parametry
Sty
01
2011
Jak nadać paczkę międzynarodową?
Przesyłki za granice wysyłamy poprzez firmę UPS oraz DPD, w tym celu należy wpisać wagę i wymiary przesyłki oraz podać kształt paczki i kliknąć dalej. W drugim kroku należy podać dane odbiorcy i wybrać kraj. Pole "kraj" widoczne jest pod kodem pocztowym odbiorcy.
Sty
01
2011
Nie znam wagi, wymiarów, kodu pocztowego odbiorcy przesyłki międzynarodowej. Jaka jest jej cena?
Bez podstawowych informacji tj. wagi, wymiarów oraz kształtu paczki, wycena nie jest możliwa.
Sty
01
2011
Czy istnieje możliwość przesłania paczki z zagranicy do Polski?
Mimo tego, że świadczymy usługi międzynarodowe to wysyłka paczki z zagranicy do Polski nie jest możliwa. Wszelkie nadania paczek realizowane są tylko na terenie Polski.
Sty
01
2011
Czy można zapłacić kurierowi za przesyłkę przy jej nadaniu?
Takiej możliwości nie ma, płatność dokonywana jest tylko on-line poprzez serwis przelewy24
Sty
01
2011
Gdzie mogę nadać paczkę jak nie zamówiłem kuriera po odbiór paczki?
W zależności od wybranej firmy przewozowej można paczkę nadać wraz z wydrukowanym listem przewozowym w oddziałach firmy przewozowej, a w przypadku firmy UPS również w punktach Access Point pod warunkiem, że jest to paczka do 20kg wagi i długość paczki to max 97 cm oraz maksymalne wymiary paczki po zsumowaniu długości i obwodu to 330 cm. Punkty UPS są widoczne na stronie https://www.ups.com/dropoff?loc=pl_PL&WT.svl=PNRO_L1 W przypadku przesyłek DPD można również paczkę nadać do punktu DPD Pick
...Czytaj dalej
Sty
01
2011
Jak opłacić usługę?
Płatność dokonywana jest on-line przelewem przed przyjazdem kuriera. Przelew księgowany jest w ciągu od kilku do kilkunastu minut przez naszego partnera szybkich płatności przelewy24.pl
Sty
01
2011
Z jakich form płatności mogę skorzystać nadając paczkę?
Mają Państwo do wyboru płatność poprzez przelewy24 on-line oraz poprzez płatność „kredyt”. Przelewy24 umożliwiają płatności poprzez szybkie przelewy bankowe większości Polskich banków jak i płatność kartą oraz BLIK.
Sty
01
2011
Co to jest płatność kredytowa?
Jest to płatność na zasadzie wcześniejszej przedpłaty. Po otrzymaniu przedpłaty naniesiemy ją do systemu i w momencie wypełniania formularza, kiedy wybierze się opcję "kredyt" system nie przekieruje do płatności online, tylko od razu zatwierdzi list przewozowy, wyśle go na pocztę e-mail oraz umieści w liście przesyłek na naszej stronie do wydruku. System każdorazowo będzie pomniejszał kwotę kredytu (kwotę, która została nam przelana) o wartość każdej nadanej przesyłki, aż do wyczerpania środków.
Sty
01
2011
Czy można ustalić godzinę i miejsce odbioru paczki?
Podczas składania zamówienia na naszej stronie w danych nadawcy należy podać adres pod który ma przyjechać kurier po przesyłkę. Podczas składania zlecenia system podpowiada standardowe godziny odbioru paczki przez kuriera z danego regionu, które można zawęzić do minimum 2-4 godzin. W przypadku firmy InPost godziny są orientacyjne i uzależnione od rejonu, który obsługuje kurier.
Sty
01
2011
Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
Kurier zazwyczaj nie kontaktuje się przed odbiorem paczki
Sty
01
2011
Kiedy kurier odbierze przesyłkę?
Podczas składania zlecenia w trzecim kroku formularza przy usłudze zamówienia kuriera po odbiór paczki zwanej „Zamów kuriera” jest podany dzień i godziny odbioru jakie będą przekazane dla kuriera.
Sty
01
2011
W jakich godzinach Odbiorca otrzyma nadaną przeze mnie przesyłkę?
Przesyłki doręczane są w ciągu całego dnia zazwyczaj w godz. 09:00-19:00, a czasami nawet i później. Jeśli przesyłka ma zostać doręczona do określonej godziny można wybrać firmę UPS i zaznaczyć usługę Express lub Express Plus wtedy paczkę powinna zostać doręczona do godz. 12:00 lub 9:00 następnego dnia roboczego.
Sty
01
2011
Czy kurier zadzwoni do odbiorcy umówić się na doręczenie?
Kurier zazwyczaj nie kontaktuje się przed doręczeniem przesyłki do odbiorcy
Sty
01
2011
Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?
Przewidywany termin doręczania paczek to następny dzień roboczy w przypadku firmy InPost oraz DPD, natomiast Paczka w Ruchu to około 2-3 dni roboczych. Gwarantowany termin doręczenia dla przesyłek krajowych to: DPD 3 dni robocze, InPost 14 dni roboczych, a firma Paczka w Ruchu 4 dni robocze. Dla przesyłek zagranicznych termin doręczenia waha się w przedziałach 2-3 dni roboczych w zależności od kraju, natomiast nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych.
Sty
01
2011
Co to jest waga przestrzenna?
Waga przestrzenna jest to wynika kalkulacji wymiarów paczki które dają nam umową wagę przestrzenną przesyłki. W przypadku firmy UPS wagę przestrzenną liczy się poprzez przemnożenie wszystkich wymiarów i podzielenie wyniku przez 5000, w przypadku InPost oraz DPD jest tak samo natomiast wynik jest dzielony przez 6000. W Paczce w Ruchu nie stosuje się wagi przestrzennej.
Wyszukaj
Kategorie
Aktualności
Promocje
Komunikaty
Pytania
Archiwum
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
Najnowsze posty
23-12-2020
Serdecznie życzenia z okazji się Świąt Bożego Narodzenia
Z okazji zbliżających się ...
22-12-2020
Komunikat DPD o płatnościach za pobraniem w wigilię 24-12-2020
Szanowni Państwo ze względu na brak możliwości skut...
21-12-2020
Praca firm kurierskich w Święta 2020
Firmy kurierskie i transportowe mają sporo pracy, najprawdop...
03-12-2020
Wielka Brytania zakończenie wysyłek kurierskich
31 grudnia 2020 r. Wielka Brytania wystąpi z Unii Europejski...
05-11-2020
Paczka w Weekend–nowa usługa
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej zabiegany...
09-10-2020
Pobranie bez opłaty procentowej od wartości pobrania w Paczkomatach Inpost
Odpowiadając na Państwa potrzeby i chcąc ułatwić naliczanie ...
03-09-2020
Paczka w Ruchu od 7.98 zł
W dni dzisiejszym obniżyliśmy cenę na usługi Paczki w RUCHu....
21-08-2020
Personalizowane powiadomienia sms o statusie przesyłki
Usprawnij komunikację ze swoimi klientami i skorzystaj z usł...
12-08-2020
Prace serwisowe! Paczkomaty INPOST
SERWIS WYSYLAJTANIEJ.PL Będzie przyjmował zlecenia b...
WysylajTaniej.pl
Nadaj paczkę
Przesylki paczkowe
Kurier dla firm
Jak nadać paczkę
Opinie
Narzędzia
Integracje
Strefa klienta
Regulamin
Reklamacje
Przesyłki krajowe
Przesyłki zagraniczne
Firmy kurierskie
Polityka prywatności
Kontakt
Poradnik
Blog
Kurier bez umowy
Paczka niesortowalna
Przesyłka pobraniowa
Zasady pakowania
Waga wymiarowa
Jak wysłać opony
Firmy kurierskie
Kurier Warszawa
Kurier Kraków
Kurier Łódź
Kurier Wrocław
Kurier Poznań
Kurier Gdańsk
Kurier Szczecin