Jaki kurier do sklepu internetowego – jak wybrać?

Jaki kurier do sklepu internetowego – jak wybrać?

Prowadzenie działalności handlowej wiąże się z koniecznością wysyłania dużej ilości paczek. Jaki kurier do sklepu internetowego jest najlepszy? Przed wyborem firmy kurierskiej do sklepu internetowego musisz przeanalizować kilka ważnych kwestii dotyczących rodzaju wysyłanego towaru oraz tego, czego dokładnie oczekujesz od kuriera. Gdy jasno określisz swoje oczekiwania, łatwiej będzie zdecydować się na usługę kurierską odpowiadającą potrzebom Twojego sklepu internetowego. Sprawdź, jak nawiązać współpracę z firmą kurierską, z której będziesz zadowolony.

Usługi kurierskie – jaki kurier do sklepu internetowego?

Zanim zdecydujesz, jakiego kuriera wybrać do swojego sklepu internetowego porównaj rodzaj usług oferowanych przez firmy kurierskie, które dominują na naszym rynku. Na WysylajTaniej.pl znajdziesz ofertę firm kurierskich:

  • Paczka w Ruchu,
  • InPost,
  • Paczkomat,
  • DPD.

Za pośrednictwem każdej z nich możliwe jest szybkie nadawanie i odbieranie paczek na terenie całego kraju. Kurier DPD daje też możliwość wysyłki paczek za granicę. Usługi skierowane są dla osób prywatnych i firm, dlatego niezależnie od wielkości prowadzonej przez Ciebie działalności możesz podpisać umowę z firmą kurierską na dłużej albo każdorazowo generować zamówienie na naszej stronie. By usprawnić ten proces, przy dużej ilości wysyłanych paczek warto skorzystać z systemu API. W ten sposób zintegrujesz swój wewnętrzny system z firmą kurierską i list przewozowy do każdej paczki będzie generowany automatycznie.

Jakość usług oferowanych przez firmę kurierską

Tanie wysyłki kurierskie to dobre rozwiązanie dla firm, szczególnie tych, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Niskie koszty nadania paczki nie będą obciążeniem dla budżetu firmy, a klienci chętniej będą decydować się na złożenie zamówienia w Twoim sklepie. Usługi kurierskie dla sklepów internetowych są trochę bardziej rozbudowane niż te, z których korzystają prywatni klienci, dlatego, zanim dowiesz się, jaki kurier będzie najlepszy dla Twojego sklepu internetowego, dokładnie przeanalizuj ofertę firm kurierskich. Upewnij się, jakiego rodzaju paczki możesz wysyłać – jaka jest ich maksymalna waga. Co więcej, sprawdź, jak dokładnie wygląda możliwość wysłania paczki za pobraniem, co dla niektórych klientów jest bardzo ważne. Zobacz też, czy jest możliwe wskazanie godzin, w których kurier ma odbierać od Ciebie paczki – ułatwi to Twoją pracę. Wybór firmy kurierskiej jest ważny nie tylko dla Twojego sklepu, ale przede wszystkim dla klienta. Zadbaj więc o to, by firma kurierska, na którą się zdecydujesz, oferowała najwyższą jakość usług. By zyskać pewność, że tak jest, warto zasięgnąć opinii innych klientów korzystających z jej usług.

Cena kuriera – od czego zależy?

Przed nawiązaniem współpracy z firmą kurierską koniecznie ustal:

  • spodziewaną ilość zamówień miesięcznie,
  • rodzaj produktu
  • strukturę paczek,
  • wagę i rozmiar paczek.

Po dokładnym określeniu tych danych będziesz mógł wybrać, która z firm kurierskich dostępnych na WysylajTaniej.pl jest najlepsza dla Twojego sklepu internetowego. Ceny przesyłek zależą przede wszystkim od wagi paczki. Decydując się na wysyłkę do paczkomatu, możesz nadać paczkę różnego gabarytu, ale wyłącznie do 25 kg. W przypadku cięższej przesyłki – do 50 kg możliwe jest nadanie paczki przez kuriera InPost. Firma kurierska DPD umożliwia natomiast wysyłanie całych palet, które mogą ważyć do 700 kg. Pamiętaj, że każdy kurier oferuje ubezpieczenie przesyłki, dlatego, jeśli wysyłane produkty tego wymagają, najlepiej zapewnić swoim klientom gwarancję bezpieczeństwa wykupując dodatkowe ubezpieczenie.

Reaguj na reklamacje klientów

Nadanie paczki z produktem zamówionym w Twoim sklepie to nie koniec. Jeśli chcesz zadbać o swoich klientów, powinieneś kontrolować jakość usług, które zapewnia wybrana przez Ciebie firma kurierska. Jeśli osoba kupująca doda w zamówieniu uwagi dotyczące dostawy, zadbaj o to, by przekazać je kurierowi. Jeżeli tylko to możliwe dopilnuj, by zbiorcza wysyłka paczek z Twojego sklepu odbywała się jak najczęściej. Mimo że po oddaniu paczek kurierowi nie masz nad nimi kontroli, postaraj się być na bieżąco z wszelkimi problemami, na które skarżą się Twoi klienci. Jeżeli często zdarzają się reklamacje dotyczące dostarczenia zamówienia z Twojego sklepu, dowiedz się, w czym tkwi problem i w razie potrzeby – zdecyduj się na nawiązanie współpracy z inną firmą kurierską.

Jaki kurier do sklepu internetowego będzie odpowiedni? Odpowiedź na to pytanie zależy od wielu czynników – ilości i rodzaju wysyłanych paczek, a także dodatkowych usług, z których chciałbyś korzystać. Prowadząc prężnie działający sklep, możesz zdecydować się na umowę z jedną firmą kurierską lub pozwolić swoim klientom, by to oni decydowali o sposobie wysłania swojego zamówienia. Skorzystaj z WysylajTaniej.pl i nadaj paczkę ze sklepu internetowego za pośrednictwem taniego kuriera. Jesteśmy pewni, że odbiorca paczki będzie zadowolony z usług kurierskich firm, które u nas znajdziesz.

2 thoughts on “Jaki kurier do sklepu internetowego – jak wybrać?

  1. Jeżeli zamierzamy wysyłać regularnie to nie ma co sie oszukiwać ceny są wysokie. Warto zastanowić sie nad usługami brokera kurierskiego, który ograniczy te koszty. W dodatku nasi klienci będą zadowoleni. Sam wysyłałem początkowo na własną rękę i sporo straciłem. Obecnie korzystam z usług wysylajtaniej.pl i mam niższe ceny i klienci zadwoleni z regularnych wysyłek. Warto zapoznać się z ofertą zakładając bezpłatne konto https://www.wysylajtaniej.pl/

Skomentuj Fiodorowicz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.