Jeśli paczka jest uszkodzona?
Sty
01
2011
Jeśli paczka jest uszkodzona?
Należy złożyć reklamację na uszkodzenie przesyłki. W przypadku wysyłki firmą UPS pismo reklamacyjne należy złożyć do nas na adres e-mail reklamacja@wysylajtaniej.pl lub przez nasz formularz reklamacyjny wraz z roszczeniem oraz uzasadnieniem.

https://www.wysylajtaniej.pl/complaint/ W przypadku wysyłki firmą InPost lub Paczki w Ruchu reklamację można złożyć bezpośrednio do firmy przewozowej pod linkiem https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

https://www.paczkawruchu.pl/reklamacje/

Lub wysłać reklamację do naszej firmy, a my ją przekażemy do firmy przewozowej do rozpatrzenia.
Wyszukaj
Kategorie
Archiwum
Najnowsze posty
Paczka w Weekend–nowa usługa
s 05-11-2020 Paczka w Weekend–nowa usługa p>Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej
Pobranie bez opłaty procentowej od wartości pobrania w Paczkomatach Inpost
s 09-10-2020 Pobranie bez opłaty procentowej od wartości pobrania w Paczkomatach Inpost dpowiadając na Państwa potrzeby i chcąc ułatwić na