Sty
14
2019
Nowość — rozwiązanie dla naszych Klientów chcących zautomatyzować proces wysyłania i połączyć go ze swoim serwisem www lub programem.
Nie chcesz ręcznie tworzyć przesyłek?
Automatyzujesz procesy w swoim sklepie?
Optymalizujesz działanie oprogramowania?

Skorzystaj z integracji przez API, które umożliwia generowanie przesyłek bezpośrednio z Państwa systemu.
System umożliwia też automatyczną wycenę. Dokumentacja.

Link do dokumentacji

Gru
21
2018
Drodzy klienci informujemy, że w Wigilię kurierzy InPost odbierają paczki do godziny 12:00.
W Sylwestra nie pracuje główna sortownia, oznacza to że paczka nadana 31.12.2018 r. będzie wysłana z oddziału nadającego dopiero 2.01.2019, planowane doręczenie będzie na następny dzień roboczy.



Gru
19
2018
Informujemy, że w związku z dużą ilością paczek w okresie przedświątecznym firma InPost ma opóźnienia w odbiorach paczek w niektórych rejonach.
Za utrudnienia przepraszamy i przypominamy, że paczki można również przekazać do oddziałów.
Przesyłki Paczkomatowe oraz Paczki w Ruchu są realizowane w standardowych terminach.
Gru
18
2018
Drodzy klienci informujemy, że w dni 24.12.2018r. oraz 31.12.2018r. Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne.
Na pozostawione wiadomości odpiszemy najszybciej jak będzie to możliwe. Niniejsza informacja nie wpływa na działanie strony, zlecenia są przyjmowane i realizowanie bez zakłóceń.
Informujemy również, że infolinie firm kurierskich działają bez zmian i można się kontaktować bezpośrednio z nimi celem uzyskania informacji o przesyłce czy też innych spraw odnośnie wygenerowanego zamówienia kuriera.

Infolinia Inpost : 722 444 000
infolinia Paczka w Ruchu : 22 693 70 00
Gru
10
2018
Nadanie przesyłki nie posiadając adresu odbiorcy jest już możliwe!
Serwis www.wysylajtaniej.pl wprowadził nową funkcjonalność.
Nie musisz pytać odbiorcy gdzie masz wysłać mu paczkę.
To odbiorca zdecyduje jak i gdzie i poda te dane bezpośrednio przewoźnikowi.
Więcej : https://www.wysylajtaniej.pl/blog/przesylki-bez-adresu-odbiorcy/




Lis
06
2018
Od 4 listopada do 22 grudnia 2018 r. UPS wprowadza Dopłatę w okresie szczytu paczkowego w kilku krajach europejskich. Dopłata ta będzie miała zastosowanie dla paczek, które podlegają takim specyfikacjom jak:„Duża paczka”, „Rozmiary przekraczające dozwolone limity” oraz „Dodatkowa obsługa dla nietypowych przesyłek”. Ma to zapewnić stałą efektywność sieci UPS w okresie świątecznym.
Paz
26
2018
Drodzy Klienci, w dniu 1 listopada (czwartek) od godziny 10:00 firma InPost będzie prowadzić prace konserwacyjne swoich systemów. W związku z tym niemożliwe będzie: śledzenie przesyłek oraz lokalizacja Paczkomatów na stronie www.

Bez problemu natomiast będzie można odbierać paczki z Paczkomatów oraz nadawać paczki z przygotowaną wcześniej etykietą.

Niedostępność usług paczkomatowych będzie trwała do 19:59. Niedostępność usług kurierskich będzie trwała do 03:59 w dniu 02.11.2018.
System Wysylajtaniej.pl działa bez przerwy.
Paz
02
2018
Z powodu awarii zasilania Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne dnia 02.10.2018 r. Na pozostawione wiadomości odpiszemy najszybciej jak będzie to możliwe. Niniejsza awaria nie wpływa na działanie strony, zlecenia są przyjmowane i realizowanie bez zakłóceń.
Informujemy też ,że infolinie firm kurierskich działają bez zmian i można się kontaktować bezpośrednio z nimi celem uzyskania informacji o przesyłce czy też innych spraw odnośnie wygenerowanego zamówienia kuriera.
Infolinia Inpost : 722 444 000
infolinia UPS : 22 489 48 77
infolinia Paczka w Ruchu : 22 693 70 00
Wrz
07
2018
Państwa wygoda nadawania paczek jest dla nas najważniejsza !
Odpowiadając na Państwa prośby umożliwiliśmy możliwość generowania przesyłek na koszt nadawcy lub odbiorcy przez dowolną osobę wypełniającą formularz.
Teraz w kroku usługi dodatkowe wystarczy wybrać kto ma opłacić przesyłkę a do tej osoby zostanie wysłany sms lub e-mail z linkiem do płatności po wypełnieniu którego przesyłka uruchomi się samoczynnie.
Lip
18
2018
Szanowni Państwo
W związku z sezonem urlopowym zmieniamy godziny pracy infolinii oraz czatu online. z od 8:00-16:00 na od 8:00-15:00.
Zmiany te nie mają wpływu na funkcjonalność serwisu i możliwości zamówienia przesyłki a jedynie skracają możliwość kontaktu z BOK wysylajtaniej.pl o jedną godzinę.
Informujemy też ,że infolinie firm kurierskich działają bez zmian i można się kontaktować bezpośrednio z nimi celem uzyskania informacji o przesyłce czy też innych spraw odnośnie wygenerowanego zamówienia kuriera.
Infolinia Inpost : 722 444 000
infolinia UPS : 22 489 48 77
infolinia Paczka w Ruchu : 22 693 70 00
Kategorie
Archiwum
Najnowsze posty
14-01-2019 API - Integracja z Twoim systemem już jest możliwa! Nowość — rozwiązanie dla naszych Klientów chcących zautomaty...
21-12-2018 Harmonogram pracy firmy InPost w Wigilia oraz Nowy rok Drodzy klienci informujemy, że w Wigilię kurierzy InPost odb...
19-12-2018 Okres szczytowy w InPost Informujemy, że w związku z dużą ilością paczek w okresie pr...
18-12-2018 Sposób pracy BOK wysylajtaniej.pl w okresie Świątecznym Drodzy klienci informujemy, że w dni 24.12.2018r. oraz 31.12...
10-12-2018 Nadanie przesyłki bez adresu odbiorcy. Nadanie przesyłki nie posiadając adresu odbiorcy jest już mo...
06-11-2018 Okreś szczytowy w UPS Od 4 listopada do 22 grudnia 2018 r. UPS wprowadza Dopłatę w...
26-10-2018 Przerwa techniczna 01.11.2018 r. firmy InPost Drodzy Klienci, w dniu 1 listopada (czwartek) od godziny 10:...
02-10-2018 Biuro Obsługi Klienta nieczynne dnia 02.10.2018 r. Z powodu awarii zasilania Biuro Obsługi Klienta będzie niecz...
07-09-2018 Wysyłka na koszt innej osoby. Państwa wygoda nadawania paczek jest dla nas najważniejsza !...