Kurier nie zgłosił się pod odbiór paczki?
Sty
01
2011
Kurier nie zgłosił się pod odbiór paczki?
Proszę o weryfikację adresu nadawcy, możliwe że adres jest nieprawidłowy co uniemożliwiło dla kuriera odbiór paczki.

Proszę sprawdzić czy zamówili Państwo usługę "Zamów kuriera"? Można to sprawdzić w zakładce przesyłki pod panelem klienta. W przypadku jak jest napis "nadanie własne" oznacza to że kurier nie został zamówiony po odbiór paczki. Proszę w takim wypadku o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jeżeli zlecenie zostało zamówione, adres jest prawidłowy i nadawca był pod adresem w wyznaczonych godzinach to w przypadku wyboru firmy UPS, należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta brak kuriera po odbiór paczki, abyśmy mogli ponowić zlecenie odbioru.

W przypadku firmy InPost gdy zlecenie jest nie jest zrealizowane z winy kuriera (np awaria samochodu, czy też brak możliwości realizacji danego dnia) to zlecenie jest automatycznie ponawiane przez firmę InPost. Szczegóły zlecenia odbioru firmy InPost można sprawdzić kontaktując się z konsultantem InPost pod nr 722444000 i podając nr zlecenia odbioru paczki.
Wyszukaj
Kategorie
Archiwum
Najnowsze posty
Paczka w Weekend–nowa usługa
s 05-11-2020 Paczka w Weekend–nowa usługa p>Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej
Pobranie bez opłaty procentowej od wartości pobrania w Paczkomatach Inpost
s 09-10-2020 Pobranie bez opłaty procentowej od wartości pobrania w Paczkomatach Inpost dpowiadając na Państwa potrzeby i chcąc ułatwić na