Kurier nie zgłosił się pod odbiór paczki?
Sty
01
2011
Kurier nie zgłosił się pod odbiór paczki?
Proszę o weryfikację adresu nadawcy, możliwe że adres jest nieprawidłowy co uniemożliwiło dla kuriera odbiór paczki.

Proszę sprawdzić czy zamówili Państwo usługę "Zamów kuriera"? Można to sprawdzić w zakładce przesyłki pod panelem klienta. W przypadku jak jest napis "nadanie własne" oznacza to że kurier nie został zamówiony po odbiór paczki. Proszę w takim wypadku o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jeżeli zlecenie zostało zamówione, adres jest prawidłowy i nadawca był pod adresem w wyznaczonych godzinach to w przypadku wyboru firmy DPD można sprawdzić status zlecenia klikając w nr zlecenia w zakładce odbioru przesyłki. Jeżeli zlecenie będzie aktualne będzie stosowny komunikat oraz dostępny nr telefonu do kuriera, w przypadku innego statusu, proszę o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Wysylajtaniej.pl

W przypadku firmy InPost gdy zlecenie jest nie jest zrealizowane z winy kuriera (np awaria samochodu, czy też brak możliwości realizacji danego dnia) to zlecenie jest automatycznie ponawiane przez firmę InPost. Szczegóły zlecenia odbioru firmy InPost można sprawdzić kontaktując się z konsultantem InPost pod nr 722444000 i podając nr zlecenia odbioru paczki.
Udostępnij: