Popełniłem błąd jak anulować zlecenie ?
Wrz
02
2019
Popełniłem błąd jak anulować zlecenie ?
Jeśli zlecenie zamówienie kuriera zostało już opłacone i został wygenerowany list przewozowy to nie można już niczego zmienić, należy ewentualnie anulować błędne zamówienie i złożyć nowe podając poprawne dane.

Aby anulować list przewozowy należy wejść w zakładkę w zakładkę"przesyłki" i wejść przy odpowiedniej przesyłce w "szczegóły" . Na dole szczegółów jest przycisk anuluj przesyłkę. Zwrot za anulowaną przesyłkę następuje w ciągu od 7 do 14 dni roboczych na konto „kredyt” na poczet przyszłej przesyłki. Z konta kredyt można skorzystać na zamówienie dowolnej firmy dostępnej na naszej stronie lub wydać dyspozycję o zwrot kredytu na konto bankowe.
Kategorie
Archiwum
Najnowsze posty
Zasady przygotowania i pakowania przesyłek InPost
s 13-11-2019 Zasady przygotowania i pakowania przesyłek InPost iframe src="https://inpost.pl/sites/default/files/
integracja z WooCommerce Wordpress
s 12-10-2019 integracja z WooCommerce Wordpress erwis WysylajTaniej.pl umożliwi Ci korzystanie z u