Popełniłem błąd jak anulować zlecenie ?
Wrz
02
2019
Popełniłem błąd jak anulować zlecenie ?
Jeśli zlecenie zamówienie kuriera zostało już opłacone i został wygenerowany list przewozowy to nie można już niczego zmienić, należy ewentualnie anulować błędne zamówienie i złożyć nowe podając poprawne dane.

Aby anulować list przewozowy należy wejść w zakładkę w zakładkę"przesyłki" i wejść przy odpowiedniej przesyłce w "szczegóły" . Na dole szczegółów jest przycisk anuluj przesyłkę. Zwrot za anulowaną przesyłkę następuje w ciągu od 7 do 14 dni roboczych na konto „kredyt” na poczet przyszłej przesyłki. Z konta kredyt można skorzystać na zamówienie dowolnej firmy dostępnej na naszej stronie lub wydać dyspozycję o zwrot kredytu na konto bankowe.
Wyszukaj
Kategorie
Archiwum
Najnowsze posty
Pobranie bez opłaty procentowej od wartości pobrania w Paczkomatach Inpost
s 09-10-2020 Pobranie bez opłaty procentowej od wartości pobrania w Paczkomatach Inpost dpowiadając na Państwa potrzeby i chcąc ułatwić na
Paczka w Ruchu od 7.98 zł
s 03-09-2020 Paczka w Ruchu od 7.98 zł dni dzisiejszym obniżyliśmy cenę na usługi Paczki