SERWIS WYSYLAJTANIEJ.PL Będzie przyjmował zlecenia bez przeszkód, jednak może nastąpić przerwa w generowaniu etykiet lub wygenerowanie przesyłek nastąpi dopiero po zakończeniu prac serwisowych przez inpost.
W terminie od 15.08.2020 godz. 6:00 do 17.08.2020 godz. 2:00, przeprowadzimy niezbędne prace serwisowe, które dotyczą Paczkomatów i naszego systemu logistycznego. Mamy nadzieję, że po ukończeniu prac technicznych, korzystanie z usług InPost będzie dla Was jeszcze wygodniejsze.
W czasie okna serwisowego:
▪️ nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PaczkoPunktach
▪️ nie będą wysyłane komunikaty statusowe SMS/e-mail oraz powiadomienia push w aplikacji do Klientów, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy
▪️ nie będą aktualizowane statusy przesyłek: na stronie www, w ChatBocie, w aplikacji mobilnej InPost Mobile i WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane
▪️ nie będzie możliwości nadawania paczek w Paczkomacie oraz PaczkoPunktach
▪️ nie będzie możliwości umieszczenia w Paczkomacie paczek z etykietą utworzoną przed rozpoczęciem okna serwisowego
▪️ nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania
▪️ nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach
▪️ nie będzie dostępna usługa Paczka w Weekend
▪️ nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty
▪️ nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro
▪️ nie będzie działać usługa Urząd 24
▪️ nie będzie działać usługa Lodówkomaty
▪️ nie będzie możliwości przekierowania paczki
▪️ nie będzie dostępna infolinia InPost
▪️ nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl
▪️ nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet przesyłek paczkomatowych oraz przesyłek Kurier Standard przez integrację (APIv2, APIv4) oraz Managera Paczek
Jednocześnie informujemy, że będzie możliwość odbioru paczek, które dotarły do Paczkomatu przed rozpoczęciem prac serwisowych. Dodatkowo zaznaczamy, że terminy odbiorów, ważności etykiet, kodów zwrotu oraz toku reklamacji, zostaną wydłużone o czas trwania prac serwisowych.
Więcej szczegółów znajdziecie na: https://bit.ly/prace_serwisowe
Bardzo dziękujemy za wyrozumiałość
Zespół InPost
Udostępnij: