Kurier bez umowy.

Chcesz zamawiać kuriera szybko, łatwo i bez wychodzenia z domu ? Wysyłać paczki krajowe i międzynarodowe, kurierem bez potrzeby wiązania się długoterminowymi umowami ? Uważasz, że kurier bez umowy jest niemożliwy, a jedyną alternetywą wysłania tanio przesyłki jest Poczta Polska ?

WysylajTaniej.pl – kurier zamawiany online, umożliwi Ci to wszystkom w pare minut. Kurier bez umowy, który pozwali Ci wysyłać paczki w dowolnym terminie, dając Ci możliwość wyboru przewoźników.

Oferujemy wygodne narzędzie, z których możesz skorzystać w każdym miejscu. Przesyłki kurierskie dostępne dla każdego: małych przedsiębiorstw, dużych firmach, osób prywatnych regularnie wysyłających paczki krajowe, zagraniczne ale również osób które wysyłają paczki rzadko, od czasu do czasu.

Rynek kurierski jest rynkiem bardzo szybko rozwijającym się, wybór firm kurierskich w kraju jest ogromny w związku z tym klienci mogą przebierać w ofertach i wybrać tego kuriera, który jest najbardziej odpowiedni dla nich. Nasza zalata to duża dostępność i zróżnicowanie oferowanych usług. WysylajTaniej.pl to serwis kurierski, który ułatwi Ci wybór najlepszej oferty. W jednym miejscu różne firmy kurierskie do wyboru. W prosty sposób zyskasz gwarancję najtańszego wysyłania paczek z dowolnego miejsca w kraju, bez potrzeby każdorazowego podpisywania umów. Niewątpliwie jest to najlepsze rozwiązanie, dla osób ceniących sobie czas i pieniądze.

Zachęcamy do przekonania się o tym, jak wiele korzyści niesie ze sobą korzystanie z internetowego serwisu zamawiania przesyłek kurierskich WysylajTaniej.pl.

kurier

Udostępnij na:

Uszkodzona przesyłka – co robić ?

Uszkodzona przesyłka jak reklamować

Uszkodzona przesyłka – co zrobić w przypadku, gdy przy odbiorze okazuje się, że przesyłka która otrzymujemy jest uszkodzona? Czy możemy złożyć reklamację, jeśli uszkodzona przesyłka została odebrana od kuriera?

Firma kurierska odpowiada za stan przesyłki od jej przyjęcia od nadawcy aż do wydania adresatowi. Możemy więc starać się o odszkodowanie wtedy, gdy zostanie ona zgubiona, uszkodzona lub dojdzie do nas z opóźnieniem. Prawo do złożenia reklamacji może przysługiwać odbiorcy lub nadawcy. Należy jednak pamiętać, że w przypadku gdy odbiorca wprowadził zmianę umowy przewozu, przyjął list przewozowy albo odebrał już przesyłkę powoduje, że to odbiorca, a nie nadawca może występować z roszczeniami wobec przewoźnika w związku z uszkodzeniem przesyłki.

Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, w razie stwierdzenia uszkodzeń zewnętrznych (gdy zauważymy choćby drobne uszkodzenie paczki) możemy zażądać protokolarnego ustalenia stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera. W takim przypadku kurier spisze protokół opisujący stan naszej przesyłki, warto wiedzieć, że my jako odbiorca również mamy prawo do dopisania własnych uwag do takiego protokołu w przypadku kiedy nie zgadzamy się z tym co napisał kurier. Taki protokół musi być sporządzony w dwóch kopiach i podpisane przez obie strony, odbiorcę i kuriera, który występuje w roli świadka. Jeden egzemplarz dokumentu zabiera ze sobą kurier a drugi otrzymujemy my. Jest to bardzo ważne, ponieważ jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do reklamacji i otrzymania rekompensaty za uszkodzoną przesyłkę.

Należy jednak pamiętać, że spisanie protokołu nie zwalnia nas z obowiązku złożenia przewoźnikowi reklamacji i zażądania odszkodowania. Każda firma kurierska na swojej stronie internetowej w regulaminie ma opisane szczegółowe zasady składania reklamacji w takim przypadku.
W przypadku kiedy uszkodzona przesyłka (posiadająca widocznie z zewnątrz uszkodzenia) zostanie przez nas pokwitowana kurierowi (odebrana) bez żadnych zastrzeżeń wygasają nam wszelkie roszczenia z tytułu jej ubytku lub uszkodzenia (art. 76 prawa przewozowego). Nie dzieje się tak w przypadku kiedy przesyłka z zewnątrz nie posiadała żadnych uszkodzeń które mogłyby wskazywać, że zawartość przesyłki została również uszkodzona. W takim przypadku ważne jest aby w terminie siedmiu dni (najlepiej tego samego) zgłosić to firmie kurierskiej i zażądać ustalenia stanu naszej przesyłki. Po takim zgłoszenie zostanie wysłany do nas przedstawiciel firmy kurierskiej który sprawdzi uszkodzenia. Niestety w takim przypadku często pojawiają się trudności, ponieważ ciężko jest udowodnić, że przesyłka została uszkodzona w trakcie transportu a nie już po jej odbiorze od kuriera.

Gdy otrzymamy negatywną odpowiedź na reklamację albo firma kurierska ją zignoruje i w przeciągu 3 miesięcy złożenia reklamacji nie dostaniemy odpowiedzi, można wystąpić przeciw niemu na drogę sądową. Warto wiedzieć, że roszczenia odszkodowawcze za uszkodzenie przesyłki dochodzone od przewoźnika przedawniają się po roku. Czasu oczekiwania na odpowiedź na reklamację (nie więcej niż 3 miesiące) nie wlicza się do terminu przedawnienia roszczeń przeciw przewoźnikowi.

Udostępnij na:

Harmonogram pracy Biura Obsługi Klienta WysylajTaniej.pl w Święta

Szanowni Państwo,
w związku ze zbliżającym się Świętami Bożego Narodzenia przedstawiamy harmonogram pracy Biura Obsługi Klienta WysylajTaniej.pl w tym okresie.

23 grudnia (środa) czynne w godzinach 7:00 – 16:00
24 grudnia (Wigilia) nieczynne
25 grudnia (I Dzień Świąt) nieczynne
26 grudnia (II Dzień Świąt) nieczynne
27 grudnia (niedziela) nieczynne
28 grudnia (poniedziałek) czynne w godzinach 7:00 – 16:00
29 grudnia (wtorek) czynne w godzinach 7:00 – 16:00
30 grudnia (środa) czynne w godzinach 7:00 – 16:00
31 grudnia (czwartek) czynne w godzinach 7:00 – 16:00
01 stycznia (piątek) nieczynne

Dodatkowo przypominamy, iż zlecenia opła cone za pośrednictwem serwisów płatności online będą przetwarzane nie bieżąco 24h.
W okresie przedświątecznym w związku ze zwiększoną ilością przesyłek mogą ulec wydłużeniu odbiory i doręczenia przesyłek.
W Wigilię 24 grudnia przesyłki będą wyłącznie doręczane przez kurierów do ok. godz. 14:00.

Harmonogram pracy Biura Obsługi Klienta WysylajTaniej.pl w Święta

Harmonogram pracy Biura Obsługi Klienta WysylajTaniej.pl w Święta

Udostępnij na:

Godziny pracy UPS w okresie Świąt i Nowego Roku

Drodzy Klienci,

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia oraz Nowym Rokiem informujemy, o zmianie w planie pracy firmy kurierskiej UPS w dniach od 24 grudnia 2015 do 2 stycznia 2016. Poniżej przedstawiamy plan  pracy firmy kurierskiej UPS w okresie świąt.

Godziny pracy UPS w okresie Świąt i Nowego Roku

Godziny pracy UPS w okresie Świąt i Nowego Roku

Uwaga: Terminy mogą ulec zmianie. Więcej informacji.

Gwarancja zwrotu pieniędzy UPS w okresie Bożego Narodzenia

Gwarancja zwrotu pieniędzy UPS obowiązuje zgodnie z normalnymi warunkami przez cały okres świąt Bożego Narodzenia i podlega następującym wyjątkom:

Planowym terminem doręczenia przesyłek nadawanych w ramach usług UPS Express Plus®, UPS Express® i UPS Express Saver®, odbieranych w Europie w czwartek, 24 grudnia będzie:

  • Wtorek, 29 grudnia dla przesyłek doręczanych w kraju
  • Poniedziałek, 28 grudnia do większości ośrodków handlowych dla przesyłek doręczanych w Europie(*)
  • Wtorek, 29 grudnia do większości ośrodków handlowych dla przesyłek doręczanych poza Europą(*)

 

(*) Czas transportu w ilości dni roboczych dla przesyłek nadawanych w usługach UPS Express Plus, UPS Express i UPS Express Saver do miejsc przeznaczenia na terenie Europy i poza nią nie ulega zmianie. Czas transportu dla przesyłek nadawanych w ramach usługi UPS Standard® będzie wydłużony o 1 dzień.

Gwarantowany czas doręczenia dla lotniczych przesyłek międzynarodowych dostarczanych w granicach USA zostanie wydłużony o 90 minut w następujących dniach: 27 listopada (piątek), 18 – 24 grudnia (od piątku do czwartku), oraz 31 grudnia (czwartek).

Lotnicze oraz międzynarodowe przesyłki UPS podjęte i doręczone na terenie Stanów Zjednoczonych objęte są gwarancją przez cały okres świąt Bożego Narodzenia. Gwarancja ta jest zawieszona w przypadku paczek UPS Ground oraz UPS Standard odbieranych lub przewidywanych do doręczenia pomiędzy 11 grudnia a 24 grudnia.

Pozdrawiamy
Zespół WysylajTaniej.pl

 

Udostępnij na:

Do kiedy zamówić prezenty by dotarły przed świętami.

Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to dla wielu osób dwa najważniejsze święta w roku. Rodzinne grono przy syto zastawionym stole. Większość z nas zamierza spędzić ten czas w domu z najbliższą rodziną i przyjaciółmi. Jednak zdarza się czasami tak, że nie jest to możliwe i święta rodziny spędzają osobno.

swieta-podpis

Warto więc pomyśleć też o tych z którymi nie spędzimy świąt i wysłać im chociaż mały drobiazg na znak, że o nich cały czas pamiętamy. Miły upominek, opłatek czy chociażby kartka z życzeniami.
Wybór odpowiedniego prezentu może być trudny. Warto w tym przypadku skorzystać z internetu zamiast krążyć godzinami po sklepach i szukać „natchnienia”. W internecie jest wiele przydatnych stron które podpowiedzą jak dobrać odpowiedni prezent.

Jeśli chcielibyście kupić prezenty świąteczne przez internet, to warto się pośpieszyć. Wiele osób zakup prezentów odłożyło na ostatnią chwilę i w ten weekend czeka nas wielki boom zakupowy, zamówień będzie bardzo dużo, a firmy kurierskie czy poczta nie zawsze mogą zdążyć na czas z dostarczeniem wszystkich paczek. Warto mieć to na uwadze zamawiając prezenty przez internet.
Jak więc kupować prezenty przez internet, żeby dotarły przed Bożym Narodzeniem? Na pewno warto się pośpieszyć i zrobić to jak najszybciej – sklepy internetowe, firmy kurierskie i poczty będą miały teraz ręce pełne pracy. Grudzień to najcięższy okres w branży kurierskiej.

Już teraz sortownie przerabiają kilkadziesiąt tysięcy paczek dziennie, a będzie tego jeszcze więcej.Kupując prezenty przez internet mamy do wyboru wiele form dostawy. Można zamawiać prezenty korzystając z usług poczty – gdzie trzeba liczyć się z tłumem ludzi i kolejek,paczkomatów, czy tradycyjnego sprawdzonego kuriera. Wybierając firmę kurierską warto pamiętać, że mamy wiele nowych możliwości przykładowo UPS Access Point które w znaczącym stopniu ułatwiły klientom życie. Już nie musimy spędzać całego dnia w domu i wyczekiwać kuriera, swoją przesyłkę możemy odebrać o dowolnej porze w pobliskiej kwiaciarni, sklepie spożywczym czy stacji benzynowej.
Warto rownież pamiętać, że w grudniu czas dostawy będzie zależał także od produktu, który zamawiamy. Te najpopularniejsze jak odzież, zabawki i kosmetyki mogą docierać do nas dłużej.

Udanych zakupów.
WysylajTaniej.pl

Udostępnij na:

11 LISTOPADA – NIECZYNNE

Drodzy Klienci,

informujemy, iż w związku z obchodami Dnia Niepodległości, w dniu 11 listopada nasze Biuro Obsług Klienta będzie nieczynne.
Tego dnia żaden przewoźnik nie doręcza oraz nie odbiera przesyłek kurierskich, mogą Państwo składać zlecenia na przesyłki kurierskie z odbiorem na kolejny dzień roboczy 12.11.2015. Odpowiedzi na wszelkie Państwa zapytania zostaną wysłane w czwartek, 12 listopada.

Prosimy aby wziąć te informację pod uwagę podczas planowania zleceń kurierskich.

 
Pozdrawiamy
Serwis WysylajTaniej.pl

Udostępnij na:

UPS Access Point

Czym jest sieć UPS Access Point ?

Firma UPS wprowadziła jakiś czas temu nową usługę UPS Access Point, punkty odbioru/nadawania przesyłek. Lokalizacje UPS Access Point to dogodne lokalizacje, łatwo dostępne miejsca (lokalne sklepy spożywcze, firmy, stacje benzynowe, kioski, kwiaciarnie a także punkty otwarte przez całą dobę, 7 dni w tygodniu). W których można łatwo nadać lub odebrać paczkę również za pobraniem. Dzięki wieczornym i weekendowym godzinom pracy wizytę w punktach Access Point można dopasować do swojego planu dnia.

Z sieci UPS Access Point można korzystać na wiele sposobów:
– jeśli z powodu nieobecności w domu nie możesz odebrać paczek, firma UPS może je dostarczyć do pobliskiego punktu Access Point, z którego można je odebrać w późniejszym terminie, często w tym samym dniu. W dowolnym punkcie Access Point można także nadawać wcześniej opłacone paczki w wysylajtaniej.pl.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłek wszystkie lokalizacje UPS Access Point są wstępnie zatwierdzone przez firmę UPS. Są one również wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne UPS, które zapewniają szybkie i wygodne doręczanie paczek. Przy odbiorze paczek trzeba okazać ważny dokument tożsamości.

Dlaczego warto skorzystać z usługi  ?
– to idealne rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy nie mają czasu aby oczekiwać na przyjazd kuriera w domu. Możliwość odbioru paczek w punktach sieci UPS, dzięki czemu nie trzeba być w domu, aby odebrać swoją paczkę. Uwaga: Jeśli klienta nie będzie w domu w czasie doręczenia, UPS może przekazać jego paczki do lokalnego punktu Access Point.

UPS Access Point

UPS Access Point

Jak skorzystać z usługi UPS Access Point ?
Aby skorzystać z usługi wystarczy wejść na www.WysylajTaniej.pl i w formularzu nadawania przesyłki wybrać Access Point klikając na odpowiednie pole i wybierać na mapie punkt nadania i odbioru przesyłki.

Udostępnij na:

Jak wysłać walizkę kurierem ?

wysłać tanio bagaż kurierem

 

Sezon wakacyjny zbliża się wielkimi krokami, wielu z Was już teraz wyjeżdża na upragniony urlop dlatego postawiliśmy przybliżyć Państwu sposób w jaki można wysłać tanio bagaż kurierem, unikając w ten sposób dodatkowych opłat związanych z wakacyjnym wyjazdem.

Najprostszym sposobem zapakowania walizki jest jej ostreczowane. Jednak aby taka walizka została zabrana przez kuriera i nie została nam naliczone dodatkowe koszty należy:

– dokładnie z każdej strony ostreczować walizkę, owinięta powinna być cała, koła, rączka – nic nie może wystawać taką czynność należy wykonać wielokrotnie
– w formularzu zlecenia oznaczyć opcję – paczka niestandardowa

Innym sposobem jest zapakowanie walizki do kartonu:

– karton powinien mieć regularny kształt sześcianu (jest to ważne gdyż możemy zostać obciążeni dodatkową opłatą za element niestandardowy)
– grubość powinna być adekwatna do wagi zawartości przesyłki
– w przypadku ponownego wykorzystania kartonu, należy usunąć wszystkie stare naklejki
– karton powinien być dopasowany do zawartości przesyłki jednak zawartość jego nie powinien stykać się z opakowaniem
– wewnątrz opakowania walizka nie może się przemieszczać, wolne przestrzenie mogące przyczynić się do odkształcenia opakowania należy zapełnić materiałem wypełniającym (folia bąbelkowa, wióry styropianowe, styropian, tektura, papier
– paczkę należy okleić kilkukrotnie szeroką i mocną taśmą przeznaczoną do przesyłek (nie należy używać sznurka ani papierowych owinięć)
– naklejamy wygenerowaną etykietę (etykiety nie umieszczamy na szwach oraz zamknięciach kartonu) kopię etykiety możemy umieścić wewnątrz przesyłki

Jeśli przesyłka zostanie spakowana zgodnie z powyższą instrukcją, nie powinny wystąpić problemy z odbiorem.

Koszt wysyłki bagażu kurierem ?

Wysłanie paczki na terenie Unii Europejskiej to koszt od  66 zł. Cena głównie zależy od gabarytów, wagi, kraju docelowego oraz od wyboru firmy kurierskiej. W większości przypadków jest to rozwiązanie dużo tańsze  i wygodniejsze od podróżowania z bagażem.
Ceny naliczane przez linie lotnicze są bardzo wysokie, zwłaszcza w szczycie sezonu. Porównując za każdy 1 kg nadbagażu będziemy musieli dopłacić około 100 zł czyli nawet kilkukrotnie więcej, niżeli za wysyłkę firmą kurierską. Dodatkowo mamy ograniczenie w postaci maksymalnej wagi naszego bagażu z jakim możemy podróżować w postaci od 24 kg do 32 kg.
Należy również zwrócić uwagę na inne korzyść, nie tylko finansowe wynikające z wysyłki bagażu kurierem. Podróżując jedynie z bagażem podręcznym zyskujemy komfort podróży bez dodatkowego obciążenia. Czas, który oszczędzamy przez ominięciem całego procesu nadawania i odbierania bagażu na lotnisku.

 

Ważne, aby przed wysyłką bagażu kurierem pamiętać o:

Dokładnym adresie miejsca dostawy, czyli np. hotelu w którym się zatrzymamy. Warto również uprzedzić recepcję, że spodziewamy się przesyłki kurierskiej i poprosić, aby została przyjęta w przypadku gdy przesyłka dotrze na miejsce przed naszym przylotem lub podczas naszej nieobecności.
Czas dostawy przesyłki na terenie Unii Europejskiej waha się od 1 do 3 dni uzależniony jest od kraju docelowego, ale również od wyboru firmy kurierskiej. Dlatego przed nadaniem bagażu, należy ustalić w danej firmie kurierskiej jaki jest przewidywany termin doręczenia. Jest to istotne jeśli chcemy odebrać paczkę osobiście, po przyjeździe na miejsce. Podczas wypełniania formularza nadania przesyłki na www.wysylajtaniej.pl formularz automatycznie wskazuje termin doręczenia przesyłki w zależności od wybranego kraju oraz rodzaju usługi.

 

Udanego wypoczynku,
WysylajTaniej.pl

 

 

Udostępnij na:

ZWROT POBRANIA

Często dostajemy zapytania, o to kiedy otrzymają PAństw zwrot pobrania, czyli pieniądze zostaną zwrócone na Państwa konto. Czas zwrotu pobrania uzależniony jest od wybranej firmy kurierskiej.

Usługa „za pobraniem” polega na pobraniu należności za doręczony towar i przekazaniu jej wyłącznie w formie przelewu bankowego na konto wskazane przez nadawcę.

Aby ułatwić Państwu korzystanie z naszego serwisu wprowadziliśmy dla Państwa nową opcję jaką jest śledzenie czasu zwrotu pobrania. Od teraz mogą Państwo sprawdzić ile pozostało dni do zwrotu pobrania na Państwa konto bankowe w zakładce PRZESYŁKI w kolumnie ZWROT POBRANIA.

Zwrot kwoty pobrania mogą Państwo otrzymać w zależności od wybranej opcji od 2 do 8 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki. Należy pamiętać, że szybkość zaksięgowania przelewu na koncie zależy od banku przeznaczenia.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług www.wysylajtaniej.pl

zwrot pobrania

zwrot pobrania

Udostępnij na: