15 postów “FAQ — Wtyczka WooCommerce (pytania i odpowiedzi)

  1. W jaki sposób mogę sobie przetestować wysyłkę z Panelu (tak aby sprawdzić czy działa to tak jak powinno).
    Trzeba to do was zgłosić czy jest jakiś testowy adres ?

    1. Nie trzeba zgłaszać nigdzie chęci przetestowania wtyczki.
      Można generować przesyłki bezpośrednio z wtyczki i sprawdzać prawidłowość ich przesłania w zakładce koszyk na panelu wysylajtaniej.pl.
      Przesyłki w taki sposób wygenerowane nie są jeszcze aktywne gdyż wymagają uruchomienia opłacenia. Wtyczka po prostu generuje przesyłkę do koszyka w wysylajtaniej i tam można podjąć dopiero decyzję o jej uruchomieniu lub usunięciu.

    1. Tak jest to możliwe. Nasza wtyczką obsługuje zarówno stawki płaskie w metodach dostawy jak i darmową wysyłkę.
      Wystarczy dodać odpowiednią opcję w metodach wysyłki i wybrać ją w zakładce „połącz usługi”

    1. Mapa wyświetla się przy wyborze inpost paczkomaty, gdyż tylko tam jest potrzebna. W pozostałych przypadkach nie wybieramy punktów z mapy, gdyż następuje doręczenie pod adres, a nie do punktu.

    1. System przyjmuje zamówienia cały tydzień 365 dni w roku. Jednakże zamówienia kuriera po odbiór przesyłki możliwe są od poniedziałku do piątku. Paczkomaty mają możliwość nadania paczki w dowolnym momencie.

    2. A to czy zamówienia w woocommerce można ustawić od piątku do niedzieli to jest kwestia ustawienia odpowiedniej opcji w WordPress i woocommerce. Wtyczka do wysyłki paczek wysylajtaniej.pl nie ma tutaj nic do rzeczy. Paczki mogą być realizowane w dowolnym momencie także tylko od piątku do niedzieli.

  2. Czy można dodać sam numer przesyłki (przesyłka niewygenerowana przez wysyłajtaniej) w celu możliwości śledzenia jej przez kupującego?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *